Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat/kiehtovimmat barbileikkinne lapsena?

Vierailija
13.02.2009 |

Jossain muualla tästä oli joskus aika hauska ketju.

Itselläni kamalat traumat siitä, etten koskaan saanut "hienoja barbeja", vaan ainoastaan jotain halpisversioita.

Niillä sitten leikittiin koulun ja tanssiaisten lisäksi aika ahkerasti myös ilotaloa. Ken-parka oli ihan kulunut, kun joutui aina hommiin ainoana miesbarbina :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli parhaan kaverin kanssa myös aina valtavat barbileikit, koko huone oli käytössä. Raahattiin niitä nukkeja vaatteineen aina toisen luo ja leikit kesti parikin päivää. Enää en kyllä oikein muista, että mitä niissä tapahtui.

Kai niissä oli jotain kotileikkejäkin, mutta enemmän varmaan tällaista poikaystävän etsintää, ihastumista, sitten tuli häät ja vauva. Dingo ja NKOTB taisi olla kuvioissa mukana joskus.. Barbit kävivät diskoissa ja vaatekaupoissa. Muistan, että leikimme aika vanhanakin vielä, 12-13 -vuotiaina.

Vierailija
22/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikeissä Ken teki ruokaa ja siivosi kotona (eli kun leikin yksin, makasi unohdettuna kotia esittävän pahvilaatikon pohjalla) ja barbi kävi bileissä + töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

barbeilla perinteisessä nukkekodissa. Raukat mahtuivat liikkumaan siellä ainoastaan jalat 90 asteen kumarassa.

Vierailija
24/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Joutui olemaan vuoroin isänä, vuoroin rattopoikana, vuoroin lapsena, vuoron miehenä. Kiirettä piti.

Eleensä koko joukko tosin meni vain discoon, musiikkia soitettiin taustalle mankalta. Dingoa :)

Vierailija
25/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en leikkinyt barbeilla ollenkaan, joten ei mitään kerrottavaa, mutta näitä oli silti hauska lukea.

Vierailija
26/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikit oli semmosia beverly hills 90210 tyylisiä kouluun sijoittuvia ihmissuhde draamoja kun katsoin pentuna sarjaa isomman serkun kanssa. Tummat barbit oli aina enemmän tai vähemmän pahiksia joita vastaan 2 vaaleaa barbia punoivat juonia,välillä oli myös kenin kanssa pussailua ja päällekkäin makoilua:) monesti ihan vaan puin barbeja mielestäni mahtaviin asuihin..sitten tuli se ikä kun sari-barbiltakin leikkasin hiukset ja värjäsin ne tussilla hopeisiksi:D

Vierailija
27/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mulla oli yksi Ken ja siitä tuli sitten joskus yksi jalkainen. En muista mitä tuolle jalalle tapahtui, söiköhän kaverin koira sen tai repikö kaverin pikkuveli sen irti tms. Mutta sen jälkeen tuolta oli amputoitu jalka, kun se oli ollut auto-onnettomuudessa tai milloin missäkin karmeassa onnettomuudessa.

-Ken oli jossain hornan kuusessa ja yksi Barbie oli äiti ja vähän väliä maha pystyssä ja muut Barbit olivat tuo yhden lapsia. Mitään seksileikkejä ei leikitty, mutta tuo äiti oli vaan raskaana. Miten lie tullut raskaaksi :D

-Barbien ja My little ponyjen yhteiseloa, ponit elivät jossain omassa maassaan ja Barbit olivat niiden omistajia tms.

-Mun huoneessa oli yksi iso tyhjä vaatekaappi ja me tehtiin serkun tai kaverin kanssa tuohon kaappiin noille iso talo. Siinä oli makkarit, keittiö jne. jokainen omalla hyllyllään. Tuossa kaapissa asui myös välillä nuo ponitkin.

-Välillä noiden koti oli yksi olkkarin pitkä hylly, tuo oli sitten yksiö tms.

Vierailija
28/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun setä oli tehnyt siskoilleni TOSI ison nukkekodin ja nuo Barbit asuivat välillä sielläkin, vaikka tuon huoneet olikin vähän liian matalia noille.

Samoin yhdeltä mun Barbilta meni käsi poikki ranteen kohdalta, kun kaverin koiranpentu puri sen poikki. Tuo sitten oli joku hylkiö rassukka, jota Ken ei huolinut tms.

Ja sitten mä muistan, että mun serkku leikkasi kaikilta Barbeiltaan hiukset klaneiksi ja tuo olisi sitten halunnut leikkiä parturia mun viidellä Barbilla ja kun en suostunut tuohon, kaveri otti ja suuttui.

Välillä leikittiin serkun kanssa prinsessa leikkejä, serkku kun oli niin prinsessaa niin prinsessa että. Itse olin villi poikatyttö, mutta suostuin noihin prinsessa leikkeihin. Kaunein Barbie oli prinsessa, joka asui hienossa linnassa ja jolla oli varmaan miljoona eri rimpsumekkoa ja tuo käsipuoli Barbie oli ilkeä äitipuoli tms. jne.

Vierailija
29/31 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimet koko perheelle!

Eli suurin piirtein nimet tyyliin nain:

Aiti Barbie: Anniina

Isa Ken: Tomas

2 "isoveli Kenia": Tommi ja Jussi

2 nuorempaa Barbie sisarusta: Jessica ja Laura

2 pienta sisarusta: Jonne ja Jonna

Ja sitten viela monen monta lemmikkia ja heilla oli koti mun huoneen kirjahyllyn 2 alimmalla hyllylla. Lisaksi suunnittelin pohjapiirrustuksia "unelmaperheelleni", monet ruutu vihkot taynna niita piirrustuksia!

Minakaan en leikkinyt seksileikkeja, mutta isot veljet olivat kovia pusuttelemaan tyttoystaviaan ja sitten niita pikkusiskot salaa kurkkivat nurkan takaa. ;o)

Isot veljet pitivat bileita ja pikkusiskot olivat ylpeita kovis veljistaan. Itsellani minulla on vain pikkusisko ja kovasti aina unelmoin isosta veljesta...)

Vierailija
30/31 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/31 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli leikittyä just noita joitain sitomisjuttuja ja yhdessä leikissä joku lastenvahti pitiki hirveät bileet ja miesbarbit tuli niihin ja jäi kiinni myöhemmin. Oli myös tietty viattomiakin leikkejä :)