Kummat vihreät verkkarit, Nova Star vai Hummel?
Onneksi en kuukausi sitten sortunut ostamaan Nova Starin harmaita enkä punaisia verkkareita, sillä nyt olisi ollut pakko ostaa myös nuo ihanat vihreät.. :) Hummelinkin vihreät näyttivät ainakin kuvissa tosi raikkailta, ja nyt pohdinkin, että kummat ostaisin? :) Onko kellään noista Hummeleista vielä kokemuksia? Näyttäisi tuo merkki tekevän comebackia aika hurjalla vauhdilla, sillä niiden verkkareita löytyy lähes jokaisesta tanskalaisesta ja ruotsalaisesta nettikaupasta, joista katselin! :)
Mieheni mielestä se oli aikanaan joku halpis-merkki, mutta nyt näyttää ainakin hinnat olevan ihan "kohdallaan", samaa luokkaa Nova Starien kanssa.
Eli onko mielipiteitä näistä?
Ja kerrottakoon vielä, että me ei todellakaan olla mitenkään verkkareiden ystäviä (eli perinteiset Niket ja Adidakset on ihan No No), mutta olisi kiva saada jotkut hienot asut pojille, kun mennään katsomaan vanhimman pojan jalkapallopelejä kesällä.. (kyllä, olen erittäin turhamainen ihminen!) ;)
Kommentit (7)
Mistä nettikaupoista olet katsellut verkkareita? Olisiko sinulla antaa linkkiä kuviin? Kiinnostuin itsekin vihreän ystävänä...minkä ikäiselle olet ostamassa verkkareita?
www.litenpalandet.se.
Itse olen ostamassa 3- ja vajaa 5-vuotiaille pojille. Noissa Hummeleissa on koosta 110 eteenpäin suorat puntit eli sen puolesta kääntyisin NS:in puoleen, koska en pidä suorapunttisista housuista. Mutta sitten taas NS:in takki on mielestäni rumempi kuin Hummelin. Plaah, en osaa päättää, pitäisi saada sovittaa ja nähdä väritkin luonnossa! :)
suosittelen katsomaan niiden omatkin sivut: www.hummel.dk
Musta se vihreä sadeasukin olisi aika hieno ja sporttinen! :)
Nova Star oli ehkä hienompi =) mutta hieno oli Hummelinkin puku. Tiedätkö millainen mitoitus Nova Starilla on? Entä oletko tilannut tanskasta? Miten on sujunut kaupat? Itselläni on 3,5 vuotias poika, joka on noin 97 cm pitkä, eli varmaan 104 cm menisi?
takki ei miellyttänyt lainkaan. Huppu oli hävinnyt (siis oli vielä viime vuoden malleissa), se raitakin oli aika karmea ja sitten meillä jo olemassa olevat punaiset Nova Starin takit eivät istu ihan täydellisesti meidän pojille, on aika pitkänmalliset?! Eli siinä perustelut, miksi Hummeleista lähti tilaus vetämään.
Itse tein tilaukseni Ruotsista, koska siellä hinnat ovat vähän halvemmat kuin Tanskassa ja postikulut pienemmät.
Nova Starin koosta osaan sanoa vain, että mielestäni ovat vähän reiluja. Meillä 96cm pojalla tuo punainen takki on kokoa 92 ja on juuri sopivan istuva (tuota pituutta lukuunottamatta). Isommalla pojalla on käytössä koko 98, hänellä pituutta n. 102cm.
Toivottavasti tästä nyt oli apua?! Jään itse odottelemaan innolla uusia pukuja, toivottavasti ovat yhtä ihania luonnossa kuin tuolla Hummelin sivuilla, sen söpön kikkarapään päällä.. :)
niin tässä omia havaintojani. Eli kangas on paksuhkoa, mutta silti notkeaa, luulisin kestävän meidän vauhdikkailla hurjapäillä pidempäänkin kulumatta. Väri on aivan ihana raikas vihreä, ja nuo valkoiset tehosteet vielä lisäävät näyttävyyttä. Koosta sen verran, että housut ovat aika nafteja takkeihin verrattuna, ainakin omaan silmääni, koska tykkään, että housut vähän lököttää ja ovat rennon löysät. Itse otin käyttöön kokoa isommat housut kuin takit ja olen todella tyytyväinen ostoksiini! :)
mullekin tuli vihreäinto aivan puskista.
Haluisin pienemmälle poitsulle tämän: [http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/Showr...|http://www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx?id=4546]
Ei kokonaan vihreä, mutta kuitenkin.
Hummelit näyttää tosi kivoilta myös, ehkä saat olla sitten trendsetterinä.