Mitä järkeä tässä on? (huutonet)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=97340934
Nää maksaa uutena kaupassa 7.50€
Kommentit (15)
että suurin osa Suomalaisista asuu siellä missä lähikaupasta saa maitoa ja leipää... Ei muuta........ Ei oel iiiihania limenvihreitä kuriksia ja niinsöpöraidallisia merkkitoppiksia ja prinsessakenkiä......
Että kipauseppa nyt itse nopeasti nurkan taake ostaman noita kaikkia ja laita huutikseen myyntiin niin kyllä me maalaiset huudetaan ylihintaan :)
Tämä asia on tosi!
Joten ihan turha tulla murisemaan siitä tänne. Näitä myydään kotikutsuilla ihan joka puolella suomea.
Muutakin kuin huuto.net. En tajua, en.
Ja jos pöndeläinen haluaa kirkonkylän valikoimaa "hienompia" vetimiä muksulleen, voisi tietty pöndeläinenkin miettiä, että kannattaako jokaisesta kurakintaasta maksaa erikseen tuplahinta + postikulut, vai kannattaako ottaa juna Helsinkiin, tai mihin tahansa lähimpään isoon kaupunkiin, ja ostaa kaikki kerralla!
Ja isompaan kaupunkiin missä isompia kauppoja on matkaa jo 50km joten hanskojen ostoon olisi 100km ylimääräistä ajelua eikä se bensä tietääkseni ilmaista vieläkään ole. Tosin kävin viimeviikolla tankkaamassa viimeksi että voi olla jos jo olisikin... =)
tosin ensin ajan tunnin sinne juna-asemalle ja hommaan kahdelle taaperolle hoitajan koko arkipäiväkis ja sit topivon vielä ette pääsen elävänä takaisin enkä pyörry ja hengästy RV 25 kun kerran on menossa......
ko. hanskat ei ole kurahanskoja nähnykkään...
kun kurahanskat on käyneet lapsilta pieniksi. Vaan että hypätään junaan vaikka kerran vuodessa ja käydään ostamassa ne fiinimmät vaatteet lapsille kaikki isommasta kaupungista. Voi meinaan tulla pidemmän päälle sekä halvemmaksi että helpommaksi, kuin tilailla jokainen käsinepari törkeään ylihintaan netistä.
Itse asun Helsingissä, miltei keskustassa, enkä KOSKAAN maksaisi noin paljon yksistä hanskoista, vaikka tarjontaa on yllin kyllin. Minulle ei ole mikään ongelma ostaa hanskoja vaikka citymarketista...Ja sama valikoima on muuten landella cittarissa, kun siellä kesällä käymme!
Ja nettikauppoja on muuten muitakin, kuin huutonet, jos kotoa lähteminen - syystä tai toisesta - on hankalaa. SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA!
niin pääsee kai ne ellokseen, h&m:ään, anttilaan... mitä kaikkia näitä nettikauppoja nyt onkaan... en tajua mäkään en.
ihmeellistä ole.
Minä ymmärrän kyllä:)
Ja hyvien perustelujen lisäksi olisi vielä kasa lisää....
Meillä on pojalla noita kahdessa eri värissä.
ihmeellistä ole.
Minä ymmärrän kyllä:)
Ja hyvien perustelujen lisäksi olisi vielä kasa lisää....
Taitaa huutajat luulla että kaikki ilmoituksessa näkyvä on samaan hintaan....
luulemaan että pikkukuvan pipot yms. asusteet kuuluvat myös pakettiin.
Mielestäni myyjä puhuu kesken tuoteselosteen aika harhaanjohtavasti muista kohteistaan palaten lopuksi taas hanskojen postitukseen.
Mitään lastenvaateilmoituksia ei voi laattaamatta lukea, kun siirappi valuu aivan valtoimenaan. Kaikki on ihanaa ja pehmoista ja mukavaa, jopa kura.