Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vaimo, joka ei "anna"

Vierailija
12.02.2009 |

Tulin lueskelemaan hetken mielijohteesta tätä palstaa. Huomasin että täällä on puhetta miehistä, joita "vaimo pitää puutteessa" ja miehiä säälitään, kehotetaan eroamaan jne, pihtailevia vaimoja pidetään mm. sadistisina yms. kamalaa.

Ajattelin sitten kertoa oman tarinani. En tiedä hyödyttääkö se ketään tai mitään, mutta antaa ainakin sitä toistakin näkökulmaa, ehkä?

Minulla on ollut tähän ikään mennessä (olen vähän yli 3-kymppinen) kolme vakavaa suhdetta. Kaikissa on mennyt aluksi hyvin, siis seksin saralla (kun siitä nyt puhutaan) eli seksi maittaa mulle, kiihotun, HALUAN.. usein. Tätä kestää noin vuoden, korkeintaan kaksi.

Sitten kun alkuhuuma (sitä tuo kai on?) häviää ja suhde muuttuu arkisemmaksi, ja mies tutuksi (tämä suhteen arkipäiväistyminen EI tarkoita, että suhde muuttuisi huonoksi, en siis tarkoita sitä!) niin mun seksihalut kaikkoaa. En halua enää ollenkaan miestäni. Ja vaikka kuinka yritän haluta, suostun seksiin silloin tällöin, yritän kiihottua (esileikeissä ja rakastellessa yritän ajatella fantasioitani yms) mutta mitään ei tapahdu. Ei tunnu miltään. Ei minkäänlaista kiihkoa, intohimoa, kipinää, ei mitään. Mies siinä touhuaa ja minä yritän olla mukana (no aina en sitten vaan edes jaksa olla mukana, odotan vaan että mies saa hommat hoidettua)

Turhauttavaahan tällainen seksi on, se on pakkopullaa, VELVOLLISUUS todellakin.

Enkä tiedä mistä tämä johtuu tai mikä tämän aiheuttaa, ei auta asennonvaihdokset, ei tosiaan fantasiointi, ei paikan vaihtaminen, ei mikään. Ei sytytä niin ei sytytä.

Kai minussa sitten on jotain vikaa.

Sen verran kuitenkin, että siis seksi kyllä kiinnostaa siis ajatuksena, että rakastelisin jonkun vieraan miehen kanssa, siis ei oman miehen. Harrastan välillä itsetyydytystä, mietin muita miehiä ja se on kyllä nautinnollista. En tiedä onko mulla sitten joku sellainen "vika" että kiihotun seksistä vain tuntemattomien (no siis yhden yön suhteita en ole ikinä harrastanut) tai siis osaksi tuttujen miesten kanssa, ja sitten kun se mies tulee liian tutuksi, mun kiinnostus seksin suhteen hiipuu??

Mitäpä tässäkään voi tehdä. Ei tämä mullekaan ole kivaa. Kuunnella miehen ruikutusta, tuntea itsensä kurjaksi pihtariksi, suostua välillä säälistä seksiin ja potea huonoa omaatuntoa, kun ei vaan millään saa itseään himokkaaksi, vaikka kuinka yrittäisi. Eikä sekään ole iloinen ajatus, että jos (kun) haluan kuitenkin olla miehelleni uskollinen, enkä siis lähteä vieraisiin, niin elän vissiin sitten koko loppuelämäni niin, etten enää koskaan saa kokea intohimoista rakastelua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vain tavallista vahvemmin sinulla käy noin. Muille käy vähemmässä määrin ja niin, että pystyvät työstämään senkin puolen suhteessa taas kuntoon.

Luulisin, että juuri tuon tapaisiin ongelmiin on olemassa seksiterapiaa.

Yksi hyvä alku varmaan on, jos keskustelet tästä tosi avoimesti kumppanisi kanssa. Hänenhän täytyy jo tietää, että joku ongelma on, miksi siis peitellä sitä.

Olet saanut typeriä vastauksia, mutta suurimmalle osalle naisista halut kaikkoaa aivan niin kuin sinulla silloin kun MUUT asiat ei suhteessa toimi, mutta sitten kun toimii, niin kyllä ne halutkin sieltä palaavat ja minulla ainakin kahta voimakkaampina. Täytyy vain toivoa, että kumppani jaksaa kuivat kaudet tässä välillä.

Yksi kysymys minulle tosin tuli mieleen: syötkö kenties e-pillereitä? Minulla ne ovat melkoisia halujentappajia, luulen että yksi syy, miksi niiden ehkäisyteho on niin hyvä on, että tutun ja turvallisen kumppanin kanssa ne vetää hormonitoiminnan sellaiseksi, että ei todella enää huvita. Olen kahdesti jättänyt pillerit pois, kun olemme hankkineet jälkikasvua ja kummallakin kerralla muutos parissa viikossa oli SUURI ja oma mies muuttunut silmissä taas superhaluttavaksi. Itse olen tullut siihen tulokseen, että en niitä enää syö. Seuraavaksi aion kokeilla kierukkaa.

Vierailija
22/24 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun tätä asiaa nyt vaikka motivaatio-ongelmaksi. Ongelma on tosin monisyisempi, sillä en saa orgasmejakaan ellen itse niitä tee.

Erotuksena ap:n tarinaan on se, että rakastan miestäni niin kovasti, että tosiaan seison vaikka päälläni, jotta hän olisi onnellinen ja meillä on osin siksi vilkas seksielämä. Vähän säälihän se on etten itse saa tästä seksielämästä mitään muuta irti kuin tiedon siitä, että mies on tyydytetty ja onnellinen. Koska yhdyntä nyt on sellaista lievää pakkopullaa, annan mielelläni suuseksiä, koska se ei ainakaan ole tylsää.

Sanatarkkaan. Myös, mitä tulee alkoholin nauttimiseen. Mies vähän jopa innostuu tarjoamaan tukevammatkin naukut, kun ne saavat minut seksuaalisesti vireäksi. Mutta harmi kyllä en itse muista niistä sitten jälkeenpäin lähestulkoon mitään. Siksi melkeinpä pelkään noita kännissänainteja.

Itse olin myös alkuun erittäin halukas ja näin on ollut kaikissa aiemmissa suhteissani ja sama taantuminen tapahtuu kuin mitä ap kuvasi. Saan pientä palaamista vanhaan aikaan ainoastaan sillä, että nautin hieman alkoholia, joka syystä taikka toisesta tekee minusta jälleen himokkaan naisen. Käytän alkoholia aika vähän ja hyvin harvoin, mutta kun sitä toisinaan käytän, on tuo villiintyminen aivan väistämätöntä ja mies poimii mieluusti hedelmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksissa näkyy, että palstalla on paljon niitä, jotka eivät kotona saa seksiä. Se harmittaa ja kun sinä rohkeasti toit oman kantasi esiin, turhautuma sai kanavan purkautua.

Sitä on vaikea ymmärtää, kun puolisoa ei haluta. Herää kysymyksiä siitä, olenko hänestä enää viehättävä tai rakastettu ja että onko toinen sitten kuitenkaan "se oikea". Vonkaaminen turhauttaa ja suututtaakin. Hylkäämisen ja torjunnan tunne on niin vahva, että itku pääsee: "en merkitse puolisolle enää mitään".

Turhaa kai on pohtia, kumman tunteet ovat oikeutetumpia, sen joka ei anna vai sen joka ei saa. Paha olo kuitenkin kummallakin. Kiitos siitä, että toit näihin keskusteluihin myös tämän näkökulman. Jos toisen tunteita voi kuulla, se usein auttaa. Vaikka siis mikään ei muuttuisikaan, on silti mukavampi olla, jos on mahdollisuus edes yrittää ymmärtää.

Tuntuu että ongelmani ja kertomukseni taitaa olla jotenkin niin outo, vieras (tai jotain?), että asia on monille liian vaikea asiallisesti käsiteltäväksi/kommentoitavaksi.

Toisinsanoen, onkohan asiani vaan helpompi käsitellä/kokea/lukea, kun suljetaan harmaansävyjen mahdollisuus pois ja ajatellaan hyvin mustavalkoisesti.... Eli

että "pihtaava vaimo" ei vaan voi olla oikeasti muutakuin kamala, sadistinen, pettävä ihminen. Kaikenkaikkiaan kakkosluokan ihminen?

Ja homma on sitten sillä selvä, vaietkoon mokoma pihtari, häipyköön tekaistun ongelmansa kanssa, älköönkä ottako sitä enää ikinä esille. Jalat vaan levälleen ja hammasta purren teeskennelköön halua ja kiihotusta, feikatkoon vaikka. Sitten on "sinut itsensä kanssa" ja kunnon kansalainen. Taputus vaan päähän ja kaikki on taas aurinkoista ja valtakunnassa kaikki hyvin. (tai ainakin seksipalstalla...)

T. ap

Vierailija
24/24 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meiltä ap:n kirjoitus, tunteet on samat mutta "annan" kyllä monta kertaa viikossa vaikken siitä itse mitään kostukaan, tai kyllä niitä isoja o:ja riittää, mutta se on suunnilleen yhtä jännittävää kuin omin käsin puuhailu. Ja tuskin se miehellekään mikään ideaali tilanne on vaikka tarjoilu pelaakin jos innostus puuttuu.

Ei ole ratkaisua keksitty. Mutta sen verran voin sanoa että mitkään asennot, lelut ja hepeneet eivät auta tippaakaan.

Itsensä kanssa sinut? Olen edelleen vakuuttunut omasta viehättävyydestäni eli mitään kropan häpeilemisiä ei ole syynä tähän.

Muut, tutut ja tuntemattomat miehet vilisee mielessä taukoamatta, eli koko hommaan ei ole maku mennyt, päinvastoin.

Ehkä ap:n kannattaa erota jos on vielä sellaisessa tilanteessa että se on mahdollista. Muuten voi olla edessä loppuelämän pituinen nälkä... senkin voi valita, onhan elämässä muutakin tärkeää. Jo yli vuosikymmenen olen jokseenkin onnistunut vastustamaan vihreämmän ruohon sietämättömän voimakasta kutsua ja ollut onnellinen muuten hyvässä suhteessa rakkaan ihmisen kanssa. Vain yksi pala pelistä puuttuu.

Lohduttavaa ettei tässä sittenkään taideta olla maailman ainoita vajavaisia, vaikka moni vastaaja ei näy tajuavan ollenkaan...

Onnittelut teille, ilmeisesti enemmistölle, joilla ei ole vastaavia ongelmia, tai jotka osaatte niitä ratkoa pelkän asennoitumisen tai kamasutran voimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän