Hehee, meinasin tihkua, kun yksi tuttu äiti vaahtosi päiväkodin hoitajalle lelupäivästä.
Lasten päikkärissä ole viikko sitten lelupäivä ja tuo yksi lapsi sattui olemaan silloin vapaalla. Lapsellehan oli sitten kaiketi tullut pahamieli ja äiti vaati, ettei lelupäivää pidetä lapsen vapaapäivänä, kun kaikki kaverit kertoo tuosta lelupäivästä.
Mulla oli kyllä hymyssä pitelemistä, samoin kuin tuolla hoitajalla :D
Kommentit (10)
Enkä oo koskaan ollu päiväkodissa. Voi yhdenkerran, ettei lapselle tuu vaan pahamieli toisten puheista.
Ei halua viedä mitään omaa muiden rikottavaksi. Tyhmää sinänsä, että vielä ekaluokallakin on lelupäivä.
ryhmiksessä jonne saa aina halutessaan lelun mukaan.
Ei halua viedä mitään omaa muiden rikottavaksi. Tyhmää sinänsä, että vielä ekaluokallakin on lelupäivä.
itse kuitenkin valvon mitä lapsi päiväkotiin vie. helposti hajoavia leluja en anna viedä.
on lelupäivä joka päivä. EIkä lelujen määrää ole rajoitettu, kunhan vaan lapsi itse niistä osaa huolehtia.
pitää olla sellainen lelu joka ei mene rikki tai jos menee, niin ei saa tulla paha mieli.
aina on niitä jotka ei anna leikkiä omilla leluillaan ja tuovat niitä tosi ihania leleuja ikään kuin kiusaamismielessä..
Mun lapsi kerran vei erään pienoisauton (sai kummitädiltään) en tiennyt että on kallis. Lto tuli sanomaan mulle kun hain lapsen, että anteeksi tämä meni rikki kun HÄN sillä leikki.. ja että näin kalliita leluja ei ole hyvä tuoda.
Onneksi lasta eikä muakaan osannut asia harmittaa..
Mutta siis lelupäivät on minustakin täysin turhia!
Ei sen niin kummosta tarvitse olla.
on kiva että lapsilla saa olla unilelun lisäksi joku oma tärkeä lelu mukana. Vanhempien tehtävä on huolehtia siitä, että lelu ei ole helposti särkyvä ja/tai järjettömän kallis ja hankalasti korvattava/helposti katoava.