Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista työtoveria et sietäisi?

Vierailija
12.02.2009 |

Miesvaltaisella alalla, enkä siedä yhtä bitch-eukkoa.

Juoruaa, voivottelee kaikki omat asiansa suureen ääneen. Kukaan muu ei ole mitään, haukkuu selän takana kaikki. On pahin juorukello mitä ikinä.

Sitten lähettelee viestejä, ja sihauttelee ohimennen kaikkea loukkaavaa, kohdennetusti, ettei muut kuule. Muuten on kuin aurinko ja hymyilee, ja on olevinaan kohtelias - kunnes päästään nurkan taakse.

Haukkuu, vääristelee sanomisia. Ja yrittää järjestää itseään ylemmälle tasolle millä keinolla hyvänsä. Ja tietysti, hän on pomotasolla, ja antaa alaisilleen luvan esimerkiksi vapaapäivään, suullisesti, ja sitten jälkikäteen sanookin, että ei hän mitään lomaa ole antanut ja raportoi lintsaamisesta.

** ämmä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi pikkutarkat ohjeet siitä mitä piti tehdä ja missä järjestyksessä. Jälkikäteen tarkasti että homma oli menny täsmälleen niinku oli sanonu, ja taatusti sait katua jos ei ollu tasan oikein. Huokaisin helpotuksesta ku se akka lähti talosta.

Vierailija
2/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minulla hyvä kokemus ja parempi koulutus kuin ko huomauttelijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta...

Jos olisi sellainen kollega joka lupaa tehdä jotain siihen ja siihen mennessä ja sitten jättää tekemättä sanomatta mitään (ja se tietenkin vaikuttaa myös omaan työsuoritukseeni) niin silloin ketuttaisi ja kovaa.

Juorukelloja ja muita idiootteja kyllä siedän mutten sitä että joku toinen laiskuudellaan saa myös minun työni näyttää huonommalta kuin on.

Vierailija
4/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmää työkaveria, siis älyllisesti tyhmää. Kysyy tyhmiä eikä ajattele ollenkaan omilla aivoillaan (jos edes niitä on). Tyhmyys on niin raivostuttavaa!

Vierailija
5/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sairaalassa töissä, ja potilaiden etu on, että kaikki tekee yhdessä töitä kulloisellakin miehityksellä

Vaikea on sietää sellaisia, jotka on aina ilkeitä "alemmilleen", mutta mielistelee henkilöitä, joista voivat hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä