Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 kg ylipainoa ja nyt tiedän, miten laihdun. 2 vkoa ja -4 kiloa lähtenyt, mutta

Vierailija
12.02.2009 |

pääasia on se, ettei tee mieli suklaata, karkkeja, keksejä. Himo oli ennen aivan sairasta. Ja samoin leipäriippuvuus on pois.

En ole syönyt sokeria, perunaa, leipää, pastaa ja rasvaakin vain vähän (pähkinöitä ja salaatinkastiketta).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou Daim -levyn) ja sen jälkeen ei ihme kyllä ole tehnyt mieli!

Vierailija
2/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvuus. Siitä pääsee eroon sinnittelemällä muutaman päivän. Mutta silloin pitää lopettaa kaikki sokeristuva eli myös esimerkiksi viljan syöminen. (Viljan hiilihydraatti on samaa kamaa kuin sokeri; kuulemma ruisleipäkin sokeristuu jo suussa.)

Tästä kierteestä kun pääsee irti, voi reippaasti ja ilman kiusauksia kävellä karkkihyllyn ohi - omaa kokemusta on yli puolelta vuodelta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevämpi olisi ottaa rennommin ja pitkäkestoisesti.

Vierailija
4/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevämpi olisi ottaa rennommin ja pitkäkestoisesti.

Tarve on laihtua ja päästä sairaasta makean- ja leivänsyömisestä eroon. Pakko opetella vähitellen kohtuukäyttäjäksi.

Vierailija
5/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan armoton sokerihiiri, luulin jo, että täysin toivoton tapaus.. =) Nyt olen parisen viikkoa (hieman vajaa) myöskin ollut "ilman", jotenkin tämä päätös on vaan pitänyt! Aiemmat päätökset kaatuivat yleensä 3-4 päivän jälkeen..

Olen tämä vajaan kahden viikon aikana pudottanut painoa 3,1kg! Syön aamulla puuroa, leipää ym..Lounaan kunnolla töissä (päiväkoti-ruoka=)), joskus jotain välipalalla, en yleensä. Päivällisaikaan syön 2-3 siivua leipää, ei välttämättä ruileipää, illalla vielä hedelmän. Ei ole ollut nälkä, ei mielitekoja. 3 suklaapatukkaa olen syönyt ja pähkinöitä ja poppareita muutaman kerran illalla.. =)

Olo on paljon virkeämpi, kun jätti pois ne 2-3 jättikarkkipussia/vko.. =)

Nyt tavoitteena vielä 2,5 kiloa maaliskuun puoliväliin mennessä. Hitaasti, mutta varmasti.. =D

Niin, liikkumassa (aerobic/ohjattu crossing) käyn 3 kertaa viikossa.

Tsemppiä muillekin pudottajille!!!!!!