Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaisia, edullisia ja ympäristöystävällisiä sisustusratkaisuja? Onko mahdotonta?

Vierailija
12.02.2009 |

Olen sen verran estetiikkaa arvostava ihminen että haluaisin kodistani kauniin ja miellyttävän. En kuitenkaan halua turhaa roinaa tai lyhytikäistä tavaraa nurkkia täyttämään ja ympäristöä pilaamaan. Enkä myöskään halua maksaa turhia jostain design-merkistä jos edullisestikin voi saada hyvän ja kauniin sekä itseä miellyttävän ratkaisun. Lisäksi tykkään hieman erilaisista sisustuksista, kaiken ei tarvitse olla sitä perinteistä vaan jotain hassuakin saa olla.

Minkälaisia ratkaisuja teidän asunnoissanne on? Mitä kaikkea sitä voisi tehdä toisella tavalla jos vaan hoksaisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain mitä todellakin asuntooni haluan ja ostan tarkoin harkittuani. Koriste-esineet, ne harvat joita meillä on, on esillä aina.

Lisäksi ostan huonekalut kirppareilta ja kunnostan ne itse.

Samoin tykkään askarrella. Kukkapurkkeja esim. olen tuunaillut itse

Vierailija
2/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin saa usein halvalla laatua, etenkin jos kunnostaa/kunnostuttaa vähän vajaita yksilöitä. Itse voi tehdä vaikka mitä (kirjastosta löytyy opuksia tähän).

Meillä on tällä hetkellä ihan ok sisustus, mutat kaipaisin muutosta. Tällä hetkellä ei vaan ole aikaa noihin mainitsemiini, käytettyjä mieluisia kamoja joutuu etsimään ja kunnostaminenkin vie oman aikansa. Rahat ovat vähissä, joten sekin rajoittaa.

Itse kyllä tykkään esim. täällä vähän parjatusta italialaisesta designista, mutta vai jos sitä yhdistellään muihin tyyleihin, pelkältään tyyli on minusta vähän liian steriili. Itse tykkään yhdistellä modernia ja vanhaa tyyliä.

Olen sen verran estetiikkaa arvostava ihminen että haluaisin kodistani kauniin ja miellyttävän. En kuitenkaan halua turhaa roinaa tai lyhytikäistä tavaraa nurkkia täyttämään ja ympäristöä pilaamaan. Enkä myöskään halua maksaa turhia jostain design-merkistä jos edullisestikin voi saada hyvän ja kauniin sekä itseä miellyttävän ratkaisun. Lisäksi tykkään hieman erilaisista sisustuksista, kaiken ei tarvitse olla sitä perinteistä vaan jotain hassuakin saa olla.

Minkälaisia ratkaisuja teidän asunnoissanne on? Mitä kaikkea sitä voisi tehdä toisella tavalla jos vaan hoksaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisusta oman makusi mukaan, älä hyppää joka trendin mukaan vaan tee ajatonta.

Ympäristöystävällisiä on mm. muoviton tapetti (Pihlgren&Ritola), muoviton liisteri jonka voi keittää vaikka itse vehnäjauhoista. Harkitse lattiamateriaalia, kävisikö oikea puu? Maalattuna tai vahattuna.

Ajattele aina hankkimasi tavaran elinkaarta.

Vierailija
4/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyödynnetty toisten remonteissa ylijääneitä "roinia".

Vanhat keittiön yläkaapit maalattiin ja laitettiin seinänlevyiseksi kirjakaapiks lattialle olohuoneeseen.

1/2 kerroksen raput oli lastenhuoneessa leikkipaikkana, alla "pesä", päällä raput istumapaikkoja ja hyllyjä.

terkkuja vaan tutuille ketkä meillä käyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan