Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v päiväkotiin,äiti kotona 3v kanssa? Se 5v on siel päikyssä

Vierailija
12.02.2009 |

7,5h kolmena päivänä viikossa.

Äippä ei oo masentunut tai mitää vastaavaa,kunhan vaan haluaa olla "rauhassa" kun toi 5v on niiiiiiiin energinen... mun mielestä vähän outoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä hämmästyttää tämä suomalainen tapa osa-aikahoidosta.

Eli ollaan vaikka kolme päivää viikossa mutta PITKIÄ päiviä.

Mä kannatan että Suomessakin 'esikoulu' laajuntuisi koskemaan kaikkia 4-6 vuotiaita, samalla tavoin kun nyt kuusivuotiaita.

Vierailija
2/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla olin niin tuohtunut kun olin just kuullut kaverini tekevän näin et unohdin asian pidemmät taustat kokonaan...

Siis tosiaan työtön (ja ei ole työvoimatoimiston listoillakaan) äiti on kotona koko päivän ja isä tulee töistä (6h/pvä) klo 13.

Isä vie lapsen mennessään töihin ja ei siis hae tullessaan vaan tarvii kuulema lepoa ensin... Ja mies tekee toimistohommia..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona väsyneiden ja mahdollisesti kireiden ja kiukkuisten vanhempien kanssa?

Vierailija
4/4 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vaan miksi meidän 5 v. on päiväkodissa niinkin pitkiä päiviä (itse siis haluaa olla)

Päiväkodissa ulkoillaan klo 9-10. Voin tietty viedä myöhemmin mutta ulkoilu kavereiden kanssa on kuitenkin ihan hyvä juttu. 10-11 pienryhmätoimintaa. klo 11-12 ruoka. Päivälepo. Välipala ja vapaata leikkiä. Jos haen tässä vaiheessa niin marmatusta tulee kun leikit on kesken. Ulkoilua klo 15-16. Voin tietty hakea lapsen pois ulkoilemasta kavereiden kanssa ja mennä itse seisoa töröttämään hänen kanssaan omalle pihalle, jossa ei yleensä ole muita lapsia.

Siksi ollaan päädytty siihen, että useimmin poika on hoidossa noin klo 9.30-15.30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi