Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikunko mielestäsi paljon vai vähän?

Vierailija
12.02.2009 |

minä kyn jumpassa 5 -6 kertaa viikossa ja mietin aina että onkohan tarpeeksi, lisäksi kävelen työmatkat. (1km)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2-3 kertaa juoksuharjoituksissa, en siis lenkillä vaan treeneissä. Lisäksi käyn kerran viikossa lenkillä. Salilla käyn 1-2 kertaa viikossa.

Onko tämä muka paljon? Tai siis jonkun mielestä paljon? Eikö jokainen liiku tämän verran?

Vierailija
2/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kävelyllä silloin tällöin, muuten liikun autolla paikasta toiseen. Salilla ei ole enää aikaa käydä. Kunto on nollassa, ylipainoinen en kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä muka paljon? Tai siis jonkun mielestä paljon? Eikö jokainen liiku tämän verran?

[/quote]

Suuri osa, ehkä jopa suuriN osa ihmisistä ei liiku oikeastaan ollenkaan. Eli jokainen EI todellakaan liiku tuon verran. Liikkuvatko kaikki tuttusi ja läheisesi?

Minusta tuo on aika paljon, ainakin jos olet perheellinen, työssäkäyvä ihminen. Nimittäin, jos lapsia on, niin olisi hyvä jättää edes hiukan aikaa heillekin.

Sinkun liikuntamääräksi tuo on ihan ok, jos ei kerran muutakaan tekemistä ole.

Minä liikun 3-5 kertaa viikossa, joista kahtena kertana yli tunnin. Minusta tämäkin on aika paljon. Kun aviomies liikkuu saman verran, niin yhteistä perheaikaa jaa HYVIN VÄHÄN.

Vierailija
4/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään työterveystarkastustuksessa ja lääkäri ihmetteli ja ihasteli pitkään ja hartaasti, kun jaksan liikkua niinkin paljon.

Mielestäni liikun ihan normaalisti ja suurin osa tuttavistani liikkuu yhtä paljon. Lapset kulkee treeneissä mukana ja mies myös, joten kyllä meillä on aikaa toisillemme.

ap

Vierailija
5/5 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan siis että jokainen kerta on vähintään 45 min, paitsi lenki voi olla vaan 30 min. Itse teen 20 min jumpan+joogan päivittäin ja 1-2 kertaa viikossa lenkillä. Tosin saan paljon hyötyliikuntaa, kun autottomana kävelen ja pyöräilen paljon.