Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tästä Janne Erjolasta?

Vierailija
08.12.2008 |

Ei minusta mitenkään kummoinen tyyppi. Itse en ottaisi!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on jo kyllä ihan riittävän komea mies omasta takaa, paremman näköinen kun tää Janne ikinä. Mietin vaan että aika pliisun näköisen on Tanja nyt valinnut...

Vierailija
2/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, ett hällä on jotain verorasteä tms. selvitämättömiä bisnesjuttujaja on vaihtanut sukunimensä (???). Sluiba mikä sluiba - Tanja-parka polttaa taas näppinsä. No can do :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi jossain iltalehdessä lausuntoja naisten itsepuolustuskursseja koskevana asiantuntijana. Öööö eikös hänen ja Tanja suhteessa ollut perheväkivaltaa, vai muistanko väärin? Jos oli, niin hieman särähti korvaan puheet perheväkivallasta jne...

Vierailija
4/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tuota miestä itsessään viitsi lähteä kommentoimaan, mutta Tanjasta on jotenkin mennyt maku tässä näitä eroja ja kihlautumisia kuulleena.

Pidin häntä aiemmin fiksuna naisena, mutta nykyään vaan ihmettelen, miksi hänellä on aina niin kiire kihloihin ja muuttamaan yhteen? Miksi ei opettele ensin olemaan itsekseen ja seurustelisi vaikka muuten, mtta miksi pitää heti muutta yhteen. En minä ainkaan haluaisi lapsilleni esitellä uutta miestä parin vuoden välein ja vielä muuttaa yhteen asumaan.

Mutta tämä onkin minun vaatimaton mielipiteeni :)

Vierailija
5/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti julkisuudessa esitellä uutta miestä ja ennen kaikkea että muuttaa noin nopeasti yhteen. Lapsiparat!! Ennen kaikkea heitä käy sääliksi.

Kertokaas nyt kuinka monta miestä Tanjalla on ollut Saarelan jälkeen vai oliko tämä Erjola nyt suoraan Saarelan jälkeen?

Vierailija
6/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmea miestä yhdistää sukunimen - la, erjola, saarela, karpela.

Vierailija
7/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti Tanja nyt on onnensa löytänyt.

Vierailija
8/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea pari ovat, ja toivon että ovat onnellisia yhdessä kauan!:)

Vierailija
9/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne miestä, joten ei saisi olla mitään mieltä, mutta ihan ulkonäön perusteella sanoisin, että mua ei hämmästyttäisi, jos jatkaisi Tanjan väkivaltaisten miesten jonoa. Jotenkin Tanja ja kiltti ja kunnollinen mies ei vaan sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
10/12 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulema aikas pelimies.

Mutta jos on olevinaan pelimies, ihmettelen todella, miksi näytti niin pälylevältä ja pelokkaalta linnanjuhlissa. Taitaa olla esitystä koko juttu. En luottais, mutta ei onneks tarvikkaan.

Ps. musta tanja on pelle ja olen erittäin pettynyt kaikkiin, jotka äänestää sen päättämään yhteisistä asioista, kun eihän se voi ehtiä miettiä niitä... kyllähän sen tietää mitä mamma miettii, kun oikein ensirakastuu... ja ensirakastuu jne....

Vierailija
11/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mistä sen voi tietää? Pitäis tavata henkilö henkilökohtaisesti, että voisi sanoa yhtään mitään. Eihän noiden lehtijuttujen perusteella saa mitään kuvaa siitä oikeasta tyypistä.

Vierailija
12/12 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällisin puolin ainakin, mutta tosiaan epäilyttää jos se on Suski Sievisenkin kanssa heilastellut ja jotain verosotkuja löytyy.