Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka saaneet potkut? Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
11.02.2009 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaa tottua ja jopa ajatella että kaikella on tarkoituksensa ja ehkäpä tällä on jokin parempikin tarkoitus. Uusi sivu kääntyy elämässä eikä sitä koskaan tiedä mitä HYVÄÄ tuleva tuo tullessaan uuden työpaikan myötä. Koska sellainen ihan varmasti jossain vaiheessa on.

Vierailija
2/3 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa on. Joo, ja tuon sanoi oikein työnantajan palkkaama psykologi tukitapaamisessa.:) Varmaan totta, mutta eipä se niin mene, että vaan lopettaa ajattelemasta. Ehkä sitten on helpompaa, jos on vaikka koko yksikkö lopetettu, niin voi ottaa tilannetta henkilökohtaisesti. Minä kun sain fudut, niin totta oli, että työt oli vähentyneet mun tehtäväkentässä (siirtyneet alihankkijalle), mutta silti sitä mietti, olisko keksitty jotain, jos olisi ollut parempi työntekijä... Meillä kävi sellainen juustohöylä-tyyppinen seula.

Tilanne meni sinänsä nopeasti ohi, koska löysin uuden työn ekalla hakemuksella ja aloitin suoraan uudessa työssä perään ilman yhtäkään työttömyyspäivää. Silloin tuntui helpolta verrattuna kohtalotovereihini, jotka tuntuivat monet noissa tapaamisssa todella masentuneilta ja itkuisilta. Mulle se shokki iski vasta myöhemmin. Meni vuosi uudessa työssä, kun alkoi yt:t ja mulle iski pakokauhu. Ne meni ohi ja en joutunut tällä kertaa irtisanottujen listalle, mutta silti itsetunto on maissa ja olen varma, että pian lennän taas ulos, koska tässä taloustilanteessa uudet yt:t tulee pian todennäköisesti taas. Olen nykyään myös katkera edelliselle työnantajalle ja vihaan silloisia pomojani. Se tunteiden ohittaminen kevyesti silloin teki sen, että nyt on alkanut hautoa asioita uusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi