Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko alkion kiinnittyminen tuntua "ovulaatiokipuna"?

11.02.2009 |

Kyselen täältäkin, kun aihe vapaalla tulee niin kitsaasti vastauksia. Eli ovulaatiokivut ja -limat oli 10 päivää sitten, ja nyt jomottaa vasemmalla selkää ja vatsaa ihan kuin ovulaation aikana. Onko tietoa tai arvauksia, voiko kiinnittyminen tuntua samalta kuin ovulaatio? Limat siis puuttuu kuitenkin. Nyt kp 22/24-26.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kerran noin lähellä kierron loppua?

T: Ani

Vierailija
2/8 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan selkeästi ovulaatiomaista... siksi tätä ihmettelenkin. Oon aika kauan kuumeillut eikä aiemmin oo ollu tällasta. Kiinnittyminenhän tapahtuu yleensä 7-10 päivää ovulaatiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kierrossa samanlaista nipistelyä sillä puolella jolla ovis oli ollut (kp11) niin myös kiertopäivinä 20-25. Enkä ollut raskaana. Menkkamaisia kipuja ei tuossa kierrossa ollut ennen menkkojen alkua, vaikka yleensä on. Ja menkat tuli ihan ajallaan, kierron pituus 25pv.

Vierailija
4/8 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailen parin tunnin päästä. Syystä että meen tänään lääkäriin ja mulla on pysyväislääkitys jota pitäs muuttaa jos oon raskaana. Plussahan ei vielä välttämättä kyllä näy.

Tänään välillä pistää kylkeä, vähän ylempää ja kohdussakin tuntuu jotain.

Groove kp 23/24-26

Vierailija
5/8 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe vapaalla on tullu paljo enempi vastauksia. :)

Testasin, ja haaleanhaaleanhaalea viivantapainen siinä näkyi, testiajan sisällä. Joku toinen ei varmaan sitä edes näkisi. Mutta minä näen. En silti uskalla vielä iloita, vaan testaan huomenaamuna uudelleen.

Samantyyppisiä kipuja on tuntunut tänäänkin. Mutta enteilevätkö sitten menkkoja, tiedä häntä.

Vierailija
6/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa tästä nyt sitten selvää. Pe-iltana tuli vessassakäydessä verta kerran, eikä sen jälkeen mitään. Tänä iltana alkoi menkkamaiset kivut, ovat jatkuneet jo useita tunteja mutta ei edelleenkään vuotoa.

Tein testin pe-aamuna, hyvällä mielikuvituksella siinä näkyi jotain melkein viivaa. Sen jälkeen en ole testannut, vaikka onkin vielä testejä jäljellä. Odottelen vielä huomisen, alkaako menkat ja testaan kai sitten ma-aamuna.

Vierailija
7/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alko tänään.

Vierailija
8/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoihan se olla kiinnitymisyritys, mut eihän se paljon lohduta.

Mullakin oli viimekierrossa, ihan ihme nipistelyjä ja vihlontoja, jotka oisin halunnut tulkita raskautumiseks, mut täti se vaan tuli. Ei noista ikinä tiedä.