G:Suosikkisarjasi tällä hetkellä?
Onko muita Katu-sarjan fanittajia? Ehdoton ykkönen juuri nyt. Samoin koukussa Terapiassa-sarjaan.
Kommentit (20)
sairaalasarjoista house
hömppäsarjoista lemmenviemää
rikossarjoista csi
huomenna tehis ja maanantaina täydelliset naiset.. yleensä mikä sarja vaan joka tulee klo 21-22 arkisin, se on mun tv aika... hyvin vähän tulee nykyään mitään seurattua, paitsi noi em. ja house tietty, mut se on nyt tauolla..
Ilman johtolankaa
Coronation Street
Vuoristosairaala
täydelliset naiset
lipstick jungle
amazing race
muuta en oikein katsokaan
mutta voi pirhana, se ei näy enään tänne pohjois amerikkaan.
Areenan netti tv muutti sen 'näkyy vain suomessa' ohjelmaksi
Street ehkä näkyy sielläkin päin maailmanlaitaa?
ethän vain sotkenut ap:n Katu sarjaa kotikatuun?
Street ehkä näkyy sielläkin päin maailmanlaitaa?
Ylen areenan netti tv on meille ulkkiksille niin suppea
vaikea pysyä kärryillä
muitta olen samaa mieltä ap:n kanssa, Katu ja Terapiassa ovat aivan huippulaatua. Lisäksi Terapiassa on minun mielestäni henkeäsalpaavan jännittävä! Sääli, ettei TV 1 halua esittää sitä oikeassa rytmissä, eli osa/ pvä, ma-pe.
Seuraan myös Forsytein tarun uusintaa Teemalla, vaikka olen sen jo kertaalleen nähnyt. Hieno!
Kakkosen Yäydelliset naiset ja kolmosen House.
Täydelliset naiset, Ruma Betty, Lipstick jungle..
oli mun mielestä niin heikko sinkkuelämää-kopio että huh huh! paskaa...
Pasila on myös hulvaton.
Tykkään myös noista ikiaikaisista tositv-sarjoista kuten Muodin huipulle, Selviytyjät ja Amazing race.
kunnes katsoin yhden jakson viikko sitten. Siitä lähtien olen laskenut päiviä koska tulee taas.
oli mun mielestä niin heikko sinkkuelämää-kopio että huh huh! paskaa...
Mun lista ja se on piiitkäää..
house on numero yksi, emmerdale, criminal minds-fbi-tutkijat, tehius, csi, greyn anatomia, kotikatu, selviytyjät, heroes, kovalaki, amazing race-tässä tuotantokaudessa käväset suomessa!, tohtorit, holby cityn sairaala, tähtiportti, mcleodin tyttäret, life, helppo elämä, vauva tulossa, meille tuli vauva, täydelliset naiset, ncis rikostutkijat, +sit kaikki muut ohjelmat, pitäähän sitä saada vastinetta rahoille kun taas tv-luvan hinta nousi, onneks on tallentava digiboxi keksitty=) ja perheessäni on kaksi lastakin.. vauva ja 4,9-vuotias...
Katu mullakin ykkösenä, myös Terapiassa on hyvä! Hyvä maku ap:lla.
Muita: Täydelliset naiset, Greyn anatomia, Mad Men, Unelmien Poikamies (nolo), Tehis (seuraan uskollisuudesta viimeistä kautta, en enää kyllä kovinkaan pidä siitä), Ratkaisija, Forsytein Taru, Kuorosota, Amazing Race ja se Mallimaailman Huipulla.
Seuraan vain näitä (Pisteet 1-10 perässä):
Täydelliset naiset 8
Helppo elämä 4
House 9