Mitä mieltä olette buddhapatsaasta tuliaisena?
Meillä ei sellaista epäjumalankuvaa olisi kyllä esillä.
Kommentit (11)
laittaisi, vaikka uskonnollinen en olekaan. Minusta on kummallista jos laitetaan Budhia jos ei ole uskonnoltaan budhalainen.
Eli osta pikku enkelipatsas mieluummin.
on ihan käypä ja trendikäs sisustuselementtikin nykyään.
onhan noita muidenkin itämaisten filosofioiden symmboliikkaa paljon nyt muodissa sisutuksessa.
En toki kiihkokristitylle sellaista veisi tuliaisiksi, mutta kylläkin varsinkin ihmiselle, joka pitää itämaisesta sisustustyylistä.
1. Minä olen Sinun Jumalasi, älä pidä muita Jumalia.
mieluummin pistäisin buddhan kirjahyllyyn, kuin jonkun jeesus-taulun
Eihän ne mitään kauniita ole, mutta paremman näköisiä kuin jotkus jeesus-koristeet tai ristit. En tiiä laittasinko buddhaa hyllylle, tuskin, mutta joku risti kyllä lentäis roskiin.
Itse olisin ihan tyytyväinen jos olisi sellainen taskukokoinen, mieheni menisi järkytyksestä varmaan sanattomaksi ;D
menisi se oitis kirppislaatikkoon, kuten kaikki muukin matkamuistokrääsä. Ei sen väliä, mitä se edustaa, mutta mun skandinaaviseen sisustustyyliin se ei sopisi. Vaihtoehtoisesti voisin kierättää sen ystävälleni, jolla on vähän hippityylinen sisustus (ensin toki kysyttyäni, voisiko pikku-buddha saada häneltä uuden kodin).
ei olla kristittyja, ja ihaillaan mita buddha edustaa.
joka huoneessa on buddha, joko kuva tai patsas (5cm kokoisesta noin puolimetriseen)
Sehän on vain eräänlainen elämänfilosofia.