Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjaksi taulu jossa suojelusenkeli?

Vierailija
11.02.2009 |

Siis sellainen taulu jossa kaksi lasta ylittää jokea ja enkeli on taustalle heitä suojelemassa. Olisiko huono idea antaa tuollainen taulu ystävänpäivälahjaksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on parikymppinen sinkku joka on lähdössä toiselle paikkakunnalle yliopistoon...

-ap

Vierailija
22/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyisi meillä suoraan kirpparikasaan. Ylipäänsä pidän aika ylimielisenä minkä tahansa taulun antamista, kyllä meillä itse valitaan ne sisustuselementit, joita halutaan katsoa päivästä ja vuodesta toiseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulu olisi koko a4. Itse ajattelin että eihän sitä ole pakko laittaa seinälle tai muuten hirveän näkyvälle paikalle. Minusta se voisi olla hyvin vaikka makkarin kirjahyllyssä tai vaikka yöpöydällä...

Vierailija
24/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin mummo yhden antoi ja hienoissa mäntypuukehyksissä :) Ajatuksena hieno, mutta eipä vaan seinälle päätynyt.

Vierailija
25/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabialta Heljä Liukko-Sundströmin tekemä pieni keraaminen enkelitaulu. Niitä on useampiakin. Ja ne on nykyaikaisempia, kauniimpia ja sopivan pieniä esim siihen yöpöydälle.

Vierailija
26/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jätä mieluummin ostamatta ja hanki mieluusti joku nykyaikaisempi. Mun mielestä se taulu oli hämäränä kesäyönä aina todella pelottava. Mummolani oli erittäin vanhanaikainen. Siellä ei ollut sisävessaa, vaan vain ulkohuussi. Pelotti lapsena herätä yöllä ja lähteä äidin tai isän kanssa huussiin asioille. Pelkäsin, että se taulun enkeli ilmestyy huussipolulle pelottelemaan. Siinä oli jotain todella traumaattista.

Vierailija
27/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jätä mieluummin ostamatta ja hanki mieluusti joku nykyaikaisempi. Mun mielestä se taulu oli hämäränä kesäyönä aina todella pelottava. Mummolani oli erittäin vanhanaikainen. Siellä ei ollut sisävessaa, vaan vain ulkohuussi. Pelotti lapsena herätä yöllä ja lähteä äidin tai isän kanssa huussiin asioille. Pelkäsin, että se taulun enkeli ilmestyy huussipolulle pelottelemaan. Siinä oli jotain todella traumaattista.

Vierailija
28/28 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahajaidea mielestäni. Meilläkin on lasienkeli ikkunassa ja lasten lempilaulu on Suojelusenkeli siis se "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, mut ihana enkeli eteenpäin vie.." jne.. Kuunnellaan se joka ilta ennen nukkumaanmenoa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi