Lahjaksi taulu jossa suojelusenkeli?
Siis sellainen taulu jossa kaksi lasta ylittää jokea ja enkeli on taustalle heitä suojelemassa. Olisiko huono idea antaa tuollainen taulu ystävänpäivälahjaksi?
Kommentit (28)
Päätyisi meillä suoraan kirpparikasaan. Ylipäänsä pidän aika ylimielisenä minkä tahansa taulun antamista, kyllä meillä itse valitaan ne sisustuselementit, joita halutaan katsoa päivästä ja vuodesta toiseen..
Taulu olisi koko a4. Itse ajattelin että eihän sitä ole pakko laittaa seinälle tai muuten hirveän näkyvälle paikalle. Minusta se voisi olla hyvin vaikka makkarin kirjahyllyssä tai vaikka yöpöydällä...
Meillekin mummo yhden antoi ja hienoissa mäntypuukehyksissä :) Ajatuksena hieno, mutta eipä vaan seinälle päätynyt.
Arabialta Heljä Liukko-Sundströmin tekemä pieni keraaminen enkelitaulu. Niitä on useampiakin. Ja ne on nykyaikaisempia, kauniimpia ja sopivan pieniä esim siihen yöpöydälle.
niin jätä mieluummin ostamatta ja hanki mieluusti joku nykyaikaisempi. Mun mielestä se taulu oli hämäränä kesäyönä aina todella pelottava. Mummolani oli erittäin vanhanaikainen. Siellä ei ollut sisävessaa, vaan vain ulkohuussi. Pelotti lapsena herätä yöllä ja lähteä äidin tai isän kanssa huussiin asioille. Pelkäsin, että se taulun enkeli ilmestyy huussipolulle pelottelemaan. Siinä oli jotain todella traumaattista.
niin jätä mieluummin ostamatta ja hanki mieluusti joku nykyaikaisempi. Mun mielestä se taulu oli hämäränä kesäyönä aina todella pelottava. Mummolani oli erittäin vanhanaikainen. Siellä ei ollut sisävessaa, vaan vain ulkohuussi. Pelotti lapsena herätä yöllä ja lähteä äidin tai isän kanssa huussiin asioille. Pelkäsin, että se taulun enkeli ilmestyy huussipolulle pelottelemaan. Siinä oli jotain todella traumaattista.
Hyvä lahajaidea mielestäni. Meilläkin on lasienkeli ikkunassa ja lasten lempilaulu on Suojelusenkeli siis se "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, mut ihana enkeli eteenpäin vie.." jne.. Kuunnellaan se joka ilta ennen nukkumaanmenoa :)
Paras ystäväni on parikymppinen sinkku joka on lähdössä toiselle paikkakunnalle yliopistoon...
-ap