Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa kotiäideistä on säälittäviä ressukoita

Vierailija
11.02.2009 |

jotka kasvattavat lapsistaan samanlaisia. Huonostikoulutettuja ja laiskoja. Haluavat päästä kaikesta helpommalla.jäämällä kotiin, missä ei tarvitse tehdä mitään muuta kun laittaa ruokaa lapsille (ja valmisruuan lämmittämiseen ei mene kuin muutama minuutti), lopun ajan voi sitten katsella telkkarista elämää, jota itsellä ei ole tai surffata netissä. Ulkonäöstään harvoin pitävät huolta, päivvastoin. Ja elämän suurin ongelma on jo syyskuusta lähtien "mieheni menee firmansa pikkujouluihin"

Säälittävää elämää

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt toista kertaa kotiäitinä (välillä erehdyin olemaan työtätekevä äitikin) ja en ole vieläkään törmännyt ressukkaan kotiäitiin, vaan kaikki tämän asuinalueen äidit tuntuvat olevan hyvin koulutettuja, lapsistaan välittäviä äitejä, jotka eivät todellakaan murehdi miestensä pikkujouluista tms.

Ja hitto jos vaan voisin, niin olisin kotiäiti lopunikäni! Tää on niin rentoa ja tapaa ihania ihmisiä päivittäin. Ei vaan, kyllä mä sinne töihinkin vielä menen, mutta ikävä tulee näitä kotivuosia. Onneksi on mukava työ odottamassa.

Vierailija
22/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kun on aika toisenlainen!

Ulkoilut, kyläilyt, kerhoon viemiset/hakemiset, kauppareissut, kirjastot, perhekerhot jne, rytmittävät meidän päivät. Ei tv, netti tai sohvalla makaaminen. Paitsi nyt kun ollaan koko sakki kipeänä=(

Kotiäitiys on valinta, mutta uskoisin että erittäin pieni prosentti valitsee kyseisen "uran" siksi, että pääsee helpolla. Tämä on kokopäivätyö+ilta ja yölisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväpiirini kotiäidit ovat tietoisesti valinneet äitiyden suurimmaksi roolikseen silloin, kun lapset ovat pieniä. Perusteena on se, että he haluavat taata lapsilleen rauhallisen, lasta huomiovan lapsuuden, eivätkä viedä lastaan säilöön suureen laumaan ja vieraalle hoitajalle, joka ei voi antaa lapselle sitä mitä hän eniten tarvii - rakkautta. Monilla on hyvä koulutus ja elämä balanssissa sekä ennen kaikkea niin paljon itseluottamusta, että he uskaltavat kuunnella sydäntään ja vaistojaan ja toimia kokopäiväisesti niin aliarvostetussa tehtävässä kuin äitiys on nyky-yhteiskunnassa.

Vierailija
24/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle ei tulis mieleenkään morkata heitä. On jokaisen oma valinta jääkö kotiin vai meneekö töihin.

Toivottavasti ap:een tytär, jos sellainen hänellä on, ei vaan tee "väärää" valintaa.

Vierailija
25/25 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapset koulussa ja eskarissa ja silti kotona! Tosin lapset ovat poissa sen neljä tuntia mutta kuitenkin. Aattele! Neljä tuntia päivässä saan hösätä ja häslätä ihan omiani. Ja sitten vähän olen lasten kanssa mutta kun ovat jo sen verran isoja, niin puuhaavat omin päinkin paljon.

Eikä tarvitse huolehtia mun eläkkeistä sun muista! Raha-asiat on hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän