Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te musliminaiset, tiedättekö, että islamin mukaan naiset joutuu pääsääntöisesti helvettiin.

Vierailija
11.02.2009 |

Tai jos käy niin ihmeellisesti, että sattuisitte pääsemään paratiisiin, saatte katsella vierestä, kun miehenne ilakoi siellä neitsyiden kanssa.

http://aikapommi.wordpress.com/viestit/

Tiedättekö, että Jeesus rakastaa teitä oikeasti ja kuoli teidänkin puolestanne, toisin kuin 600 vuotta Jeesuksen Kristuksen jälkeen elänyt Raamatun vääristelijä Mohammed.

Jeesus Kristus on Tie, Totuus ja Elämä. Oikea elämä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne niiden maanpäällisetkään olot ole kovin houkuttelevia monen länsimaisen akan oloihin verrattuna...

Vierailija
2/19 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen nauruun...aina kun mä ajattelen niitä idiootteja jotka oikeesti luulee saavansa jotain neitsyitä kuoleman jälkeen huh,huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo juttusi on helv.....typerää! Elä ja anna elää.

t. musliminainen

Vierailija
5/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelitko että ehkä musliminaiset eivät tunne omaa uskontoaan?

enemmistö helvetin ihmisistä tulee olemaan naisia, ihan siksi että enemmistö maailman ihmisistä tulee muutenkin olemaan naisia.

koraani on luvannut että kaikki uskovat pääsevät paratiisiin.

me uskomme että jeesus oli profeetta. me emme tarvitse kuin Jumalan rakkauden, ja jokainen ihminen sovittaa itse syntinsä ja saa itse palkkionsa, ei jeesus eikä kukaan muukaan voi kuolla toisten syntien sovittamiseksi.

paratiisissa jokainen sielu saa sen mitä haluaa, ei ainoastaan miesten sielut.

Vierailija
6/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin rakastan Jeesusta, hän ei tosin ole jumalani

Vierailija
7/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelitko että ehkä musliminaiset eivät tunne omaa uskontoaan?

enemmistö helvetin ihmisistä tulee olemaan naisia, ihan siksi että enemmistö maailman ihmisistä tulee muutenkin olemaan naisia.

Hiukan ontuvaa logiikkaa, koska niitä miehiä ja naisia on maailmassa suurin piirtein puolet ja puolet, vaikka naisia on vähän enemmän. Islamin mukaan naiset todellakin pääsääntöisesti joutuvat helvettiin eli se tarkoittaa, että naiset ja miehet ovat islamin mukaan eriarvoisia.

"Islam on naisten kannalta yksi vaarallisimmista asioista, joita on olemassa. Koska islam on maailman toiseksi suurin uskonto, on se myös yksi suurimmista tai jopa suurin tekijä, joka aiheuttaa erityisesti naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Tämä johtuu siitä, että islamin uskoon ja siitä seuraavaan islamistiseen lakiin, shariaan, on kirjattu järjestelmä, joka esineellistää naisen, loukkaa naisen ihmisarvoa ja pakottaa naisen alistumaan miehensä edessä. Mikäli nainen ei suostu alistumaan islamin nimissä miehensä edessä, kuten hän alistuu jumalansa edessä, uhkaa islam naista ikuisilla helvetin lieskoilla ja kosmisilla kärsimyksillä. Bukhari 2:28 kertoo, miten suurin osa helvetin asukkaista ovat naisia ja miten he ovat joutuneet helvettiin sen vuoksi, että he eivät ole alistuneet miestensä edessä ja kunnioittaneet miehiään. Koraanissa 2 suuran jae 228 kertoo miesten olevan asteen naisten yläpuolella.

Pohja sille, miksi islam aiheuttaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa juontaa juurensa tietenkin kaiken pahan alkuun ja juureen, eli Koraaniin ja Muhammediin (rauha hänen sielulleen). Suura 4, eli naisten suura painottaa naisten alempiarvoisuutta miehiin verrattuna ja samalla myöntää muslimeille oikeuden pahoinpidellä vaimoa, mikäli vaimo ei tottele miestä."

Paratiisin nautinnothan ovat ruumiillisia ja paratiisi vilisee neitsyitä, joiden kanssa miehesi tulee pitämään hauskaa...

Mohammedinne eikä mitkään rituaalit ei teitä pelasta vain usko Jeesukseen Kristukseen pelastaa...Se, että annatte Jeesuksen pelastaa itsenne, itse te ette pysty itseänne mitenkään pelastamaan tai syntejänne sovittamaan.

Vierailija
8/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toisia ihmisiä saa sen mukaan muutenkaan pilkata tms.

Vierailija
9/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukaan ei mene taivaaseen. Ihmisen paratiisi on maan päällä.

Vierailija
10/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis helmikuinen Suomi se vasta paratiisi onkin...

Vierailija
11/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedenjakaja on Jeesus Kristus:

Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.

Apt 4:11,12

Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.

Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

Joh. 3:16

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Room. 10:9-13

Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Vierailija
12/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi Jerusalemissa törröttää Al-aksan moskeija, joka on siellä vain herjaamassa Jeesusta Kristusta: Valtavassa kultaisessa kupolissa lukee: Jumalalla ei ole poikaa.

Kunpa te muslimit näkisitte tämän, että vain Jeesus voi teidät pelastaa.

Vierailija
13/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa te jeesustelijat ja musulmaanit tajuaisitte kuinka samanlaisia te olette...

Vierailija
14/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi Jerusalemissa törröttää Al-aksan moskeija, joka on siellä vain herjaamassa Jeesusta Kristusta: Valtavassa kultaisessa kupolissa lukee: Jumalalla ei ole poikaa.

Kunpa te muslimit näkisitte tämän, että vain Jeesus voi teidät pelastaa.

te väärennätte jumalan nimen ja jokainen oikea kristitty tietää ettei toista uskontoa herjaamalle voi omaansa oikeaksi todistaa.

Ei tietenkään islam ole se oikea uskonto, mutta mistä luulet, millä todistat että sinun herjaava uskontosi sitä on?

Vierailija
15/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Al-aksan moskeijan ainut tarkoitus on herjata Jeesusta Kristusta

Islam sori nyt vaan sattuu olemaan pimeyden henkivalloista lähtöisin oleva suuri valhe ja eksytys, ja rukoilen, että sinäkin tajuaisit huomaamaan sen, ennen kuin on liian myöhäistä.

Avaa silmäsi näkemään mikä islam on.

Minä perustan uskoni siihen, mitä Jeesus Kristus sanoo ja Jeesus sanoo: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä.

Ja minä tiedän, näen ja uskon, että se on totta. Totisinta totta.

Vierailija
16/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pystyttekö te nyt piilossa kun islamkin on mainittu? :p

Vierailija
17/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka on päivänmatkan päässä kotoaan eläköön kuin poikamies.

Avioeron saa saa nostamalla vaimon tossut teltan ulkopuolee ja sanomalla kolme kertaa minä eroan.

Hieno kirja tuo koraani....

Vierailija
18/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Al-aksan moskeijan ainut tarkoitus on herjata Jeesusta Kristusta

Islam sori nyt vaan sattuu olemaan pimeyden henkivalloista lähtöisin oleva suuri valhe ja eksytys, ja rukoilen, että sinäkin tajuaisit huomaamaan sen, ennen kuin on liian myöhäistä.

Avaa silmäsi näkemään mikä islam on.

Minä perustan uskoni siihen, mitä Jeesus Kristus sanoo ja Jeesus sanoo: Minä olen Tie, Totuus ja Elämä.

Ja minä tiedän, näen ja uskon, että se on totta. Totisinta totta.

Hedelmistään puu tunnetaan, millainen puu sinä siis olet?

Miten minulle todistat että sinun uskosi on oikea ja vain sinun uskosi?

Sinä rienaat ja syytät muslimeja itse saatanoiksi. Moni heistä ei ole saanut valita uskontoaan, sinä olet saanut.. ja minkä sinä oletkaan valinnut?

Vierailija
19/19 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tänne kunnon ateisti enää eksy. Alku saattaa olla vielä viihdyttävää, mutta viimeistään siinä vaiheessa kun asialliset kommentit ja kunnon herjat on heitetty (eli hyvin nopeasti, koska hihhulien huumorintaju on tunnetusti aika vajavainen) molemmat osapuolet alkavat vaan siteeraamaan pyhiä kirjoituksiaan. "Bibliassa sanotaan ettei sinun pidä himoita naapurisi vuohta (Mooses 11:25) eli muslimit on tyhmiä" ja vastaus "Koraanissa sanotaan että naapurin vuohi on kaunihimpi kuin naapurin vaimo" ja vielä "Tammikuun Kallessa sanotaan että paneminen on kivaa". Ei noita pitkiä sitaatteja jaksa vaan kukaan täysjärkinen lukea. Semminkin kun jollain raamatulla voi perustella ihan mitä vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi