Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, joka on saanut Pelastusarmeijalta apua? OV

Vierailija
08.12.2008 |

Siis joulun valmisteluun. Kiinnostaisi oikeasti tietää, kun itse olen joka vuosi laittanut rahaa tuohon nettikeräykseen. Haluttaisi kuulla, että siitä on jollekin oikeasti apua. Ja ehkä muutama tarina auttaisi myös tuon av-potin kasvattamisessa ;)

Onko teille tullut joulu tuon avustuksen kautta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelasti meidän joulun, vaikka tuo yksi lahjakortti menikin pesuaineisiin, vaippoihin ja korvikkeeseen, sain silti vielä jouluruuatkin ostettua vaikkakin oli pakko ostaa myös perushygieniatuotteita.

Ja ennen joulua maksettu lapsilisä menikin sitten opintolainan lyhennykseen, kuten muinakin kuukausina.

Nyt olen töissä pienellä palkalle, enkä hae avusta tänä jouluna

Vierailija
2/3 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntilanne ja sitten saa vuoronumeron, jolla lahjakortit voi tiettynä päivänä hakea. Avustusnumeroon jouduin soittamaan puoli päivää, ennenkuin pääsin läpi.

Paikkakuntakohtaista, Oulussakin viime vuonna ihan eri systeemi kuin 2 vuotta sitten, eli tarkasta oman paikkakuntasi pelastusarmeijalta.

Korttienjakotilaisuudessa pidetään ensin pieni jouluhartaus ja sitten siellä odottaa 200 ihmistä jotka kutsutaan vuoronumerolla.

eri päivänä ne, jotka eivät ole aiemmin saaneet apua ja jouluaattona jaetaan loput kortit, jos niitä jää, niille jotka ovat aiemminkin apua saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossun päätös tai päätös viimeksi maksetusta tuesta. 3 Henkkarit kumminkin tarkastettiin kun korttia haettiin.

Nyt lähden töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän