Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raaskitteko ostaa sisustuslehtiä?

Vierailija
24.05.2008 |

dyykkaan lehtiroskiksista sekä ostelen kirppareilta (joskus).

Minäkin leikkaan hyvät kuvat irti ja säästän, jos lehdessä on useampia niin saatan säästää koko lehden - yleensä en. Aika samanlaista harrastan kuin sinäkin siis.

En raaski ostaa, koska tiedän, että kaikki löytyy joskus kirppikseltä, ainakin kotimaset ja yleisimmät ulkomaalaiset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattuna tulee Avotakka, Plaza... en muista tuleeko Koti&keittiö ja joku toinen lehti enää...

Vierailija
2/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tilattuna Koti & Keittiö ja Glorian Koti, ja irtonumeroina ostelen seuraavia: Avotakka, Living etc, House & Garden, joskus Homes & Gardens, Sköna Hem aika usein, ja oiskohan vielä joitain ollut, joku saksalainen romanttiset kodit tms... Jep, eli meidän taloudessa mami laittaa sisustuslehtien irtonumeroihin ainaskin 20 euroa kuussa. Ihan minimi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan tajunnut sisustuslehtien ideaa. Näin nelikymppisenä asuntoni on jo sisustettu. Sama mies kun on ollut jo lähes 20 v, niin hänen kanssaan yhdessä ja huolella valittua aina kaikki. Kun pitää ostaa sohvat, niin sitten kierretään kaikki mahdolliset paikat läpi ja katsotaan, mikä on se paras meille - mihin siinä lehteä tarvitsee?

Totean vielä, että kotimme on tarkkaan sistustttu. Kaikki värit on mietitty, eikä kotona ole mitään, mikä pitäisi vaihtaa. Kun olemme jotain ostaneet, niin olemme ostaneet klassista laatua.

Vierailija
4/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsinkielisiä, enkunkielisiä jne. Voisin ostaa melkein pelkkien kuvien takia, mutta ärsyttää kun mitään en ymmärrä,,,, ja tyydyn selaamaan kaupassa.

Ostattako paljon sis.lehtiä vai tilaatteko enemmän?

Säilytätteko vanhat lehdet, leikkaatko talteen kivat kuvat???

Minulla tulee kerrallaan yksi lehti, ostelen harvoin, löydän lehtiroskiksista paljon lehtiä. Pistän kiertoon, leikkaan leikevihkooni suosikkikuvat ja säilytän jotain uusimpia lehtiä,en enää yli vuoden vanhoja.

Nii, mikä suosikkilehti?

Mulla Koti&Keittiö