miesvartalo???
Naiset kertokaa millainen on "päiväunelmienne" miesvartalo???
M.45
Kommentit (27)
Näin 23.5 omistajan tiedän että tämän kokoinen on jo harvinaista herkkua ainakin niiden satojen naisten suusta jotka ovat kaluani naineet.
TERO 30
Näin 23.5 omistajan tiedän että tämän kokoinen on jo harvinaista herkkua ainakin niiden satojen naisten suusta jotka ovat kaluani naineet.
TERO 30
ei muuten ollenkaan kiva, ei ei EI. Sattuu.
TERO 30
Mä olen saanut jotain tota luokkaa olevaa ja valuin niin sairaan paljon verta että ei kiitos, ei koskaan mulle enää :)
Ja mistä niin sairaan paljon verta tulee? Oliko niin terävä terska?
Mä olen saanut jotain tota luokkaa olevaa ja valuin niin sairaan paljon verta että ei kiitos, ei koskaan mulle enää :)
mahtoi olla terävä terska kun vuosit niin SAIRAAASTI, about 5 desiä?
Usein olen huomannut, kuinka toisia arvostellaan saunassa vieläpä muiden kuullen. Ei varsinaisesti mieltä ylentävää. Onneksi itsellä on löysänäkin melko kookas, n. 15 cm pitkä. Ja hoikka kun olen, niin se on kokonaan esillä.
Joku kaveri olikin sanonut hälle saunassa että eikös naiset naura kun näkee tollasen, eihän tuolla tee mitään.
Mun miehellä on sellanen tosi pikkuinen levossa ollessa, mutta kasvaa kun on toiminta kunnossa, aika mahtaviin mittoihin :) Ei nyt miksikään extralafrgeksi, mutta isomaksi kuin keskiverto kalu.
Joku kaveri olikin sanonut hälle saunassa että eikös naiset naura kun näkee tollasen, eihän tuolla tee mitään. Hih tietäispä vaan
Ja muuten miehillä on ns verikaluja jotka kasvaa tosi paljon ja sitte sellasia lihakaluja jotka on suurinpiirtein samankokoisia levossa ja toiminnassa.
T. Nainen joka on päässyt kokeileen ja katseleen n.30 munaa