Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesvartalo???

Vierailija
10.02.2009 |

Naiset kertokaa millainen on "päiväunelmienne" miesvartalo???

M.45

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä tosiaan että naiset tietää enemmän kaluista kuin miehet. Nainen tietää keskimäärin se muutamat hassut mitä sillä on ollut. Miehet on nähneet satoja kaluja elämänsä aikana, treenisaunat, saunat muuten vaan, uimahallit ja kaikki paikat minne miehet kokoontuu jne.

Se nyt vaan on niin että esim. minä satoja mulkkuja 42 vuoden aikana nähtyäni voin ihan rehellisesti sanoa että mieleen tulee 3 kpl jotka oli jättisuuria. Kaikki muut kookkaiden ja nakkien väliltä. Ja nekin kolme sellaisia että voi arvioida niiden olevan seisokissakin alle 25 senttisiä.

M

Mun miehellä on sellanen tosi pikkuinen levossa ollessa, mutta kasvaa kun on toiminta kunnossa, aika mahtaviin mittoihin :) Ei nyt miksikään extralafrgeksi, mutta isomaksi kuin keskiverto kalu.

Joku kaveri olikin sanonut hälle saunassa että eikös naiset naura kun näkee tollasen, eihän tuolla tee mitään. Hih tietäispä vaan

Ja muuten miehillä on ns verikaluja jotka kasvaa tosi paljon ja sitte sellasia lihakaluja jotka on suurinpiirtein samankokoisia levossa ja toiminnassa.

T. Nainen joka on päässyt kokeileen ja katseleen n.30 munaa

Vierailija
22/27 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 23.5 omistajan tiedän että tämän kokoinen on jo harvinaista herkkua ainakin niiden satojen naisten suusta jotka ovat kaluani naineet.

TERO 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 23.5 omistajan tiedän että tämän kokoinen on jo harvinaista herkkua ainakin niiden satojen naisten suusta jotka ovat kaluani naineet.

TERO 30

ei muuten ollenkaan kiva, ei ei EI. Sattuu.

Vierailija
24/27 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERO 30

Mä olen saanut jotain tota luokkaa olevaa ja valuin niin sairaan paljon verta että ei kiitos, ei koskaan mulle enää :)

Vierailija
25/27 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä niin sairaan paljon verta tulee? Oliko niin terävä terska?

Mä olen saanut jotain tota luokkaa olevaa ja valuin niin sairaan paljon verta että ei kiitos, ei koskaan mulle enää :)

Vierailija
26/27 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtoi olla terävä terska kun vuosit niin SAIRAAASTI, about 5 desiä?

Vierailija
27/27 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen huomannut, kuinka toisia arvostellaan saunassa vieläpä muiden kuullen. Ei varsinaisesti mieltä ylentävää. Onneksi itsellä on löysänäkin melko kookas, n. 15 cm pitkä. Ja hoikka kun olen, niin se on kokonaan esillä.

Joku kaveri olikin sanonut hälle saunassa että eikös naiset naura kun näkee tollasen, eihän tuolla tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä