Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minua ihmetyttää mitä lestadiolaisuuden parissa nyt myllertää

Vierailija
10.02.2009 |

Olen ollut ikäni uskovainen ja nyt kyllä tuntuu että missä mennään? onko meitä vedetty harhaan ja missä koko liike menee? Miksi tuntuu etten enää ymmärrä mitään?kun menen johnkin tilaisuuteen tulee minulle tunne että en kuulu sinne ja että miksi tulin? onko nämä vain omia ihmettelyjäni vai onko munilla kanssa sisaria omissa mietteissään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä sallitaan vielä nykypäivänä. ehkäisy kiellosta puidaan julkisuudessa ja sanotaan ettei sitä muka ole. Kyllä se on totta kaikki lasten saannin rajoittaminen on kiellettyä ja syntiä. Itse en vaan enää jaksa. En synnytä yhtään lasta enää en nyyt ja en ikänä. kymmenessä on tarpeeksi vaikka rakkaita ovatkin.

Vierailija
2/3 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Arvostan teitä ihmisenä paljon, mutta en voi ymmärtää tuota teidän tv kieltoa. Teillä ei voi olla tv:tä, mutta kaikki minun uskovaiset ystävät katsoo esim. lastenohjelmat yms. netistä. Siis me maksetaan tv:n katselusta, mutta he siinä sivussa siivillä katsovat. Onko uskovaiselle oikein. Eikö se ole sama sallia koko tv:n katselu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajattelet omilla aivoillasi ja kyseenalaistat asioita. Olet varmasti elävässä uskossa ja sekin auttaa näissä pohdinnoissa. Jos nykyinen seurakunta ei tunnu kodilta, katsele rauhassa, voisitko jossakin muualla kokea olosi kotoiseksi. Onko muuten nykyisinkin niin, että rauhanyhdistyksessä ajatellaan vain lestadiolaisten omistavan pelastavan uskon? Jos näin on, kyllä ymmärrän tältäkin pohjalta, että alkaa ahdistaa.