Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys: luomupehko vai Hollywood? : o

Vierailija
10.02.2009 |

Kaveri ilmoitti siistivansa hapykarvansa vahaamalla ennen synnytysta, ettei laakarit ja katilot jarkyty. : P Apua! Itelleni ei oo tullut mieleenkaan siistia mitaan, kun en enaa ole pehkoani paassyt edes pariin kuukauteen nakemaan... ; ) (rv 30 menossa). Takana jo yksi sektio ja yksi alatiesynnytys ja ihan luomupehkolla mennyt kumpaankin. Onko ne laakarit ja katilot siella nyt sitten olleet ihan kauhuissaan mun viidakosta, vai? : D

Kylla ma sitten aina ennen uimakautta olen siistinyt reunoista, mutta etta ennen synnytystakin, kun niin sotkuista puuhaa sekin on...

Miten teilla?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen aina ollut poslari ja miksi en olisi myös raskauden aikana sheivannut?Seksi on paljon mukavampaa kun miehen ei tarvi kakoa karvoja pois suustaan!Eli olin täysposlari synnytyksissä eikä mitään ongelmia,kyllä sitä elämää on ennen ja jälkeenkin synnytyksen...ei sitä tarvi itseänsä päästää pöheittymään ja lössähtämään vaikka onkin raskaana!

Vierailija
22/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensa siis tee muuta, kun vahan laidoista siistin ennen bikinikauden alkua. Raskausaikana en oo jaksanut, kun en nae sinne yhtaan. Pitaiskohan sita kutsua tuo mies nyt sitten apuun, kun tuolla muutama katilokin on jo noita poheikkoja arvostellut. Enhan ma muuten lakkaa miettimasta tata asiaa. : )

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hävennyt enemmän jotain kanankoipea kuin luonnollista pehkoa.

Vierailija
24/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset pelkäsi sitä jos karvat ajellaan synnytyksessä.

Nykyään pelätään, mitä kätilöt sanoo jos ei ole posliini.

No, minun nuoruudessa odotettiinkin, että karvat kasvaa. oli aikuisuuden merkki. Nykyään kaverini 13 vuotias tyttö jo nyppii pinseteillä itseään posliiniksi äidin neuvojen mukaan kun pojat ei tykkää kuulemma karvoista.

Niin maailma muuttuu. Mielenkiintoista,mikä on muotia taas 10 vuoden päästä.

Vierailija
25/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne p-karvat ovat niin siivottomat, että aina olen pois ottanut ja otan jatkossakin.

Vierailija
26/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en järkyty enää mistään, korkeintaan naureskellaan niille pöheiköille kahvitunnilla

Vierailija
27/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellanen siistitty versio sen olla pitää. On kyllä niin epäsiistiä ja epäseksikästä sellanen kunnon pehko. Ja posliini nyt taas kuuluu vaan pikkutytöille.

Vierailija
28/34 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksissä 02ja 07 olin ihan posliini. Silloin odotusaikanakin tykkäsin olla ilman karvoja

Vierailija
29/34 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso vaiva sheivata karvat sieltä. Itse olen vielä hyvin yltänyt (rv36+) käsikopelolla, vaikka se näköyhteys on mennyt. Ja seuraavaksi mies auttamaan asiassa.

Vierailija
30/34 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kertaakaan ei kukaan ole sanonut mitään karvoista tai niiden määrästä kolmessa synnytyksessäni. Ja jos joku niitä on kommentoinut kahvihuoneessa, niin se ei haittaa mitään, omapahan on ongelmansa.

Vierailija
31/34 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karvat ei haittaa välilihan leikkausta/ompelua.

Uskoisin että hyvin harva sinne synnytykseen nykyään menee luomupuskansa kanssa..?

Ei ole iso vaiva sheivata karvat sieltä. Itse olen vielä hyvin yltänyt (rv36+) käsikopelolla, vaikka se näköyhteys on mennyt. Ja seuraavaksi mies auttamaan asiassa.

Vierailija
32/34 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karvat ei haittaa välilihan leikkausta/ompelua.

Uskoisin että hyvin harva sinne synnytykseen nykyään menee luomupuskansa kanssa..?

Tutullani kävi just niin. Karvoja oli jäänyt ompeluksen väliin ja myöhemmin ne tulehtui. Joten ilman karvoja kiitos!

Vierailija
33/34 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin aivan yllättäen lähtemään sairaalaan monta viikkoa ennen laskettua aikaa. Pehko oli aika kamalassa kuosissa, jotenkin en ollut jaksanut sitä siistiä. Ja huomasin, vaikka ilokaasuissa olinkin, kuinka kätilöt naureskelivat keskenään... No, ei paljon hetkauttanut, siinä vaiheessa oli muutakin mietittävää...Esim. vauva, joka oli kärrätty tehohoitoon.

Vierailija
34/34 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa reippaasti siistiä jos ei ihan kokonaan poistakaan.

Kätilö-tuttavani joskus mainitsi tästä, että niistä karvoista ei ole yhtään apua synnytyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan