Mille järjestölle lahjoittaisin joulurahaa? Olisiko Oikeutta Eläimille hyvä kohde?
Pidän paljon eläimistä, itsellänikin on useita lemmikkejä. Minulla on ollut tapana lahjoittaa aina joulun alla rahaa jollekin järjestölle tai hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (42)
että keskittyisit ihmisiin ja eritoten lapsiin ja nuoriin, tulevaisuutemme. Eläimet eivät kovasti kykene vaikuttamaan meidän yhteiskunnalliseen tilanteeseemme....
jos eläimille haluat lahjottaa niin lahjota jollekin "turvakodille" sellaselle missä on hylättyjä/löytöeläimiä/huostaanotettuja. Siellä raha menisi eläinten hyväksi.
oikeutta eläimille-raha ei löytäisi oikeaa osoitetta. Eläimet todennäköisesti vain joutuisivat kärsimään rahoistasi. Tod.näk rahoittaisit jonkun uuden kanalaiskun ja tuottaisit turhaa kipua ja tuskaa eläimille. Sehän ei kuitenkaan sinun tarkoituksesi ja halusi olisi?
Närpiön näätäyhdistykselle. Todella hyödyllistä ja aivan fantsuu!
Anna saman tien niille "duunareille" käteen ja toivota hyvät joulut!
Ihanaa, kun joku ajattelee myös eläimiä. Miten ihmeessä on muilta pois? Miten joku voi ajatella edes noin julmasti?
Itse lahjoitan joka vuosi myös. Käyn viemässä paikalliseen löytöeläintentaloon hyödyllistä tavaraa (huopia tms) ja lahjoitan rahaakin.
Eläimetkin ansaitsevat arvonsa.
Ehdottomasti eläinsuojeluyhdistykselle. Eläimet tarvitsevat apua kipeästi.
Palstailet sivustolla jossa on kävijöitä perheistä joissa on lapsia. Suomi on luisumassa lamaan, yt-neuvottelut koskettaa kymmeniä tuhansia tuhansia työntekijöitä ja se koskettaa satojatuhansia lapsia.
Monissa perheissä ei ole varaa ostaa lapsille kunnollista ruokaa vaatteista puhumattakaan. Perheet elää toimeentulotukien varassa ja niillä tuilla eletään jatkuvassa puutteessa ja kurjuudessa.
Lapsilla ja nuorilla sekä perheillä on hätä ei vaan taloudellisesti vaan henkisestikin.
Panostaisin ihmisiin jos minä kuuluisin hyväosaisiin.
laitoin Hyvä Joulumieli-keräykseen, jonka tuotto menee vähävaraisille ja vaikeassa elämäntilanteessa oleville perheille ja he saavat siis lahjakortin ruokakauppaan ennen joulua. Varmasti menee tarpeeseen!
aiheeseen liittyen: en saa linkitettyä, mutta menkää you tubeen, ja laittakaa hakusanaksi earthligs. Kyseessä on traileri Shaun Monsonin ohjaamasta palkitusta dokumenttielokuvasta. Dokumentissa on mukana myös Joaquin Phonenix. Jos haluatte katsoa koko teoksen, laittakaa hakusanaksi "earthlings part 1", sen katsottuasi "part 2" jne, osia on yhteensä yhdeksän. Erityisesti kannattaa katsoa osat 2-5.
Tämä, siis, jos haluatte tietää mistä puhutte.
hakusanaksi siis EARTHLINGS, ei earthligs. Painovirhepaholainen :)
Esim WWF:lle. Luonnon hyvinvointi heijastuu eläimiinkin.
tykkään kyllä eläimistä, mutta ihmettelen sitä, että kun jo pelkästään Suomessa on köyhyydessä eläviä lapsia ja lapsiperheitä, niin miksi heitä ei auteta vaan laitetaan rahat jollkein kissayhdistykselle?
Puhumattakaan maapallon miljoonista nälkää näkevistä,orvoista ja sairaista lapsista!
Siinä tapauksessa voisit laittaa rahasi vaikka Bandidos jengille eikös juu. Turha tulla syöttämään mulle soopaa ei se järjestö vaan ne henkilöt vapaa ajalla.
Toisten omaisuutta ei tuhota ja piste.
Lahjoita Espanjan koirille. www.espanjankoirat.com. Suomalaisilla lapsilla ja nuorilla ei tasan ole yhtä iso hätä kuin eläimillä, joita hirtetään, ammutaan ja kidutetaan EU-maassa, jossa ei ole edes alkeellisinta eläinsuojelulakia. T.Rescue-mamma.
25 mikä on logiikkasi, jos mielummin laitat rahaa eläimille kuin lapsille??? Kiinnostaisi tietää
mä en ainakaan laittaisi rahojani jollekin Espanjan koirille.
Eikö sun mielestä ole tärkeämpi, että vaikka jossain Afrikassa IHMISET saavat ruokaa ja lääkkeitä, kuin jotkut koirat???
varmaan ihan joku eläinsuojeluyhdistys on hyvä kohde!
Heillä on kovempi hätä kuin eläimillä.