Toimiiko muilla Subin netti-tv..? Asun ulkomailla
Kommentit (12)
vuosi sittenkään katteleen ulkomailla eikä sf- anytimen sivuilta ole voinut ostaa elokuvan katsomiseen tarvittavia oikeuksia koskaan.. Niillä on joku typerä systeemi, joka ei oo koskaan mahdollistanu katsomista pohjoismaiden ulkopuolella..
Minulla on täällä Pirkanmaalla viikon verran kanssa ollut toimimatta eli ette te ulkosuomalaiset asiassa yksin ole.
Minulla on Suomessa kakkosasunto ja tv, josta maksan tv-lupaa. Käytttäjätunnus siis on ja kaikki, mutta ulkomailla ei vaan voi katsoa...
Mulla ruudussa näkyy vaan "Hetkinen" eivätkä ohjelmat ala. Vielä viime viikkoon asti olen voinut katsella ulkomailta käsin. Onko subilla jotain uusia maa-rajoituksia ja näkyykö ohjelmat tästä lähtien siis vain Suomessa?
T: kiitollinen jos joku viitsisi kokeilla lähteekö sieltä käsin ohjelmat pyörimään..
tulee just se hetkinen.
Mutta esim pala juustoa tilkka viiniä toimii.
Onkohan noissa jotain systeemiä, että vain tietyt ohjelmat näkyy ulkomaille niin kuin nelosellakin?
Tässä kokeilen samalla, mutta mulla ei toimi edes se tilkka viiniä. Vielä viime viikolla saatoin katsoa Genesistä, Most Hauntediä jne. Miksiköhän ei nyt toimi vai voiko sivusto olla jotenkin tiltissä? MTV3:n Helppo Elämä taas näkyy aivan loistavasti. Pöh. Jälkkärin kanssa tässä koneella istun, sain lapset äsken nukkumaan ja ajattelin rentoutua suomalaisen telkkarin ääressä, mutta taisin nuolasta ennen kuin tipahtaa.. :-P
Valitettavasti subin netti-tv ei toimi enää suomen rajojen ulkopuolella sopimussyistä johtuen.
Eli finito sitten vaan netti-tv:n katselu.. Ei vissiin rahallakaan pääse katselemaan?
saa näkymään jos ottaa sen maksullisen tv-kaista palvelun?
en itsekään tuota ole tajunnut aiemmin että sub olisi näkynyt netissä tällä ulkoamaillakin...
Ei taida muualla maailmassa edes olla kyseistä systeemiä?
saa näkymään jos ottaa sen maksullisen tv-kaista palvelun?
en itsekään tuota ole tajunnut aiemmin että sub olisi näkynyt netissä tällä ulkoamaillakin...
Eli olen huomannut ihan sama juuri itsekkin..samanlain näkyy vain musta tausta ja teksti "hetkinen"..