En voi käsittää tuota Madonna-hysteriaa, vanha luuska se on
ja teknisesti samanlainen show on koska tahansa järjestettävissä Suomessa. Ostakaa niillä lippurahoilla mieluummin vaikka niitä helvetin vuohia sinne Ambomaahan
Kommentit (34)
Melkein yhtä vanha kuin Sanna Marin.
Vierailija kirjoitti:
- Moni on fanittanut Madonnaa vuosia, vuosikymmeniä jopa
- Madonna on maailman tunnetuimpia laulajia
- Madonna ei ole koskaan käynyt Suomessa esiintymässä
- Madonna tuskin tulee ihan heti uudestaan Suomeen, voi olla, että elokuun konsertti on Madonnan eka ja vika Suomen konsertti
Siinä nyt joitakin syitä
Jännä, minä olin Madonnan konsertissa v. 2009 Jätkäsaaressa. Lienenkö nähnyt sitten unta.
En kyllä tajunnut sitä edes silloin kun se oli vielä vähemmän vanha luuska. Vikisevä tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten niin vanha luuska? Kyllä Rollarit on paljon vanhempia ukkoja ja aina vaan suosittuja. Itse olin -80 luvulla nuori kun Madonna nousi pinnalle ja olisin oikeesti halunnut nähdä sen livenä.
Yritätkä väittää, että Rollarit eivät ole ikivanhoja? Koska ovat. Mutta on siinä oma perverssi jännityksensä, kun ei yleisössä tiedä että jaksaako illan esiintyjä hengissä loppuun asti.
Tajusin juuri että Madonna juhli nelikymppisiään jo 1998, silloin oli kyllä nuoren näköinen ikäisekseen, mutta nyt kyllä alkaa väistämätön tehdä tekojaan.
Kauheaa että 60-70v joutuu esittämään laihaa meikattua teinityttöä bodyissa ja mekoissa. Ja alta paljastuu välillä vanha rouva? Vampyyri voi olla?
Minä en ainakaan jännitä, kuoleeko Alice Cooper lavalle. Alice on nuori! Sydämeni ruhtinas vuodesta 1972.
Vierailija kirjoitti:
- Madonna tuskin tulee ihan heti uudestaan Suomeen, voi olla, että elokuun konsertti on Madonnan eka ja vika Suomen konsertti
Siinä nyt joitakin syitä
Miten voi fanittaa enää jotain tuollaista. Ihmettelin kyllä tätä jo noin 20 vuotta sitten.
Ei se ikä vaan se mauttomuus. Katon läpi-osastoa mutta ei millään hsuskalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä nyt joitakin syitä
No on kyllä käynyt. Minäkin olin aikaanaan häntä VIP paketilla katsomassa Jätkäsaaressa ennen kuin se rakennettiin. Sanotaanko näin, että kuulostaa paremmalta levyllä kuin luonnossa.
Kuuntelin Madonna jo 80-luvulla eli onhan siitä jo noin 40 vuotta. Pitkä ura on tällä naisella. Like a virgin ja papa don’t preach soivat koko ajan radiossa ja kasarin lopussa tuli jo mtv. Siellä pyöri madonnan videot yötä päivää.
Saman aikakauden isoista artisteista moni on jo kuollut kuten Michael Jackson, Prince (jonka kanssa Madonna teki yhden yhteisen biisinkin) ja George Michael.
Kyllä ihan nostalgian vuoksi moni varmasti menee katsomaan.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
on se vanaha :O