Kerrankin kun olisi aikaa olla illalla siellä
Kommentit (18)
mä osaa edes käyttää näitä vauvan sivuja,eikä,tahtoo pois!!!
Plussa on pepusta, kun tökkii koko ajan.
Mitä kuuluu?=D
Mitä kuuluu?=D
Eipä mitään ihmeellistä. Vähän nuutunut olo meinaa olla viikonlopun jäljiltä. :D
Mitä kuuluu?=D
Eipä mitään ihmeellistä. Vähän nuutunut olo meinaa olla viikonlopun jäljiltä. :D
Sulla olisi sitten ollut nuorta lihaa tarjolla,heheh ;)
Mitä kuuluu?=D
Sulla olisi sitten ollut nuorta lihaa tarjolla,heheh ;)
Joo niin olisi. :O
Ollut täällä aina muuten tuo sama nikki... vai voiko täälläkin vaihtaa nikkiä sit myöhemmin. Kunhan mietin, pahimman varalle?
HB
Ollut täällä aina muuten tuo sama nikki... vai voiko täälläkin vaihtaa nikkiä sit myöhemmin. Kunhan mietin, pahimman varalle?
HB
Aina ollut tämä sama. En tiedä voiko sitä muuttaa.
sä kesamassulainen oot,bv täällä ja olo on ku michelinillä=(
onko siitä mitään muuta hyötyä kun rekkautuu tänne, kuin pääsee noihin muihin osa-alueisiin? Oletko sä niissä paljon keskustellut? Meinaan millasia ovat, että kannattaisko?
HB
onko siitä mitään muuta hyötyä kun rekkautuu tänne, kuin pääsee noihin muihin osa-alueisiin? Oletko sä niissä paljon keskustellut? Meinaan millasia ovat, että kannattaisko?
HB
Silloin kun mä enemmän kirjoittelin täällä niin kyllä mä olin lähinnä täällä av:lla. Mutta ei täällä tuu enää paljoa käytyä.
Onko plussa ollut remontissa koko ehtoon?
i]eli ntinen HS! :D
[/quote]
vaihtaa sun kans meseosotteita et voidaan turista siellä kun plussa ei toimi
t.BV
Ja luovutaa... tältä päivältä. Toivottavasti katko ei nyt viikkoja sentään kestä
HB
i]eli ntinen HS! :D
vaihtaa sun kans meseosotteita et voidaan turista siellä kun plussa ei toimi
t.BV