Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä rahaa? edes hieman..

Vierailija
09.02.2009 |

olen kohta 5. kuulla raskaana ja tällä hetkellä työtön. mistä vois hakea väliaikaista työtä että sais edes vähän rahaa? Mies tienaa just sen verran ettei sossusta saa mitään (muutenkin mielummin teen töitä). kukaan ei ota mua töihin.. esikoisen kotihoidontuki loppu äskettäin, siksi olen nyt ilman työpaikkaa. lukio vain takana.

Mistä sitä löytyis vaikka kotona tehtävää työtä? kun ei ole edes omaa autoa eikä bussikorttia.

*huok*

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pistin kirpparille muutama viikko sitten kaikkea aivan turhaa sälää alkaen eriparisista astioista ja lahjaksi saadusta turhasta tavarasta. Netto oli vähän reilu 300 euroa. Aloita vaikka sillä.

Vierailija
2/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Opteam

- Staffpoint

- Varamiespalvelu

- Adecco...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni arvostaisi, jos pääsisi töiden jälkeen puhtaaseen kotiin.

Vierailija
4/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy puhelinmyyjäksi, kotisiivojaksi...

Vierailija
5/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia hommia on tarjolla esim. varamiespalvelulla?

ei kauheen raskasta hommaa voi olla ku raskaana ja 1. tyypin diabetes ja verensokeri heittelee (pitää päästä mittaamaan noin tunnin välein päivällä).

kaikki ylimääräsen tavaran olen jo myynyt huuto.netissä ja ei ole ketään kaveria jolle vois mennä siivoamaan.. kaikki asuu niin kaukana ja eikä niilläkään ole ylimäärästä rahaa maksaa sit siitä siivouksesta.

pitää mennä noi kaikki varamiespalvelut läpi ja kattoo jos olis joku pika keikka jossain täs lähellä :)

-ap

Vierailija
6/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinhaastattelu, puhelinmyynti. Osaa näistä töistä voi tehdä kotonakin.

Vierailija
7/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinhaastattelu, puhelinmyynti. Osaa näistä töistä voi tehdä kotonakin.

Vierailija
8/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin opteamin ja varamiespalvelun tarjonnan läpi, täällä meidän paikkakunnalla on yhteensä 4 paikkaa ja niin haluttais henkilö jolla on alasta kokemusta ja osa on pitkäaikaiseen työsuhteeseen. :S etsintä jatkuu

-ap

Vierailija
9/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä henkilöstönvuokrausfirmat välittävät ovat sellaisia, että niihin tarvitaan koulutus. Valitettavasti tilanteesi on suoraan sanoen huono, koska sinulla on takana vain lukio.

Vierailija
10/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhelun aikana tulee supistus niin se runkkari siellä toisessa päässä on varmaan ihan ekstaasissa

Vierailija
11/11 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on kunnon koulutuksetkin.