Seksiasiaa: Alapää kunnossa vai ei?
Pyydän jo etukäteen anteeksi inhorealistista kuvausta.
Smartballsit menevät sisään tunkemalla ja tulevat pois kiskomalla, ei nyt tavattoman lujaa, mutta eivät lähde kevyesti vetämälläkään.
Kun laitan kaksi sormea sisään, ja jännitän, puristus tuntuu kohtalaisen lujana, kun yhden sormen, niin puristus tuntuu juuri ja juuri.
Yhdynnässä emättimeen menee ilmaa, joka sitten pörisee jälkeenpäin pois:( Ei kaikissa asennoissa tosin.
Joskus kun istun, tunnen ilmakuplan emättimen suulla, omituista.
Lapsia olen synnyttänyt kolme.
Verratkaa nyt omaan tilanteeseenne ja sanokaa, onko minulla ongelmia väljyyden kanssa? Asia on minulle arka, eikä tällaista voi ihan kahvipöydässäkään tiedustella!
Kommentit (4)
vaan enemmin semmosta, että ilman sitä pörinääki pärjäisin ja ois vähän kivempaa ;)
Ja on se mies niitä pörinöitä kuunnellu jo neljä vuotta ja sitäki ennen on eritteitä vaihdettu kahdeksan vuotta, että se siitä ;)
kakkonen
Susta olisi siis söpöä tai romanttista, että herkän ja kauniin rakastelusession jälkeen makaat kumppanisi kainalossa hellästi ja alapää alkaa kunnon pierukonsertin? Sulla ei oma fiilis tai kumppanisi fiilis latistuisi vaan olo olis edelleen hellä ja romanttinen, lähes taivaallinen?
Itse en ainakaan harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa joutuisin tuntemaan häpeää :/
tosin enimmät "oireet" on hävinny ku alotin jumpat ladylinella keskittyen paljon syviin vatsalihaksiin ja ilmeisesti samalla on vahvistunu myös lantionpohjalihakset! =)
Pahin pörinäasento on mulla ainaki takaa päin ku oon kontallaan, sen jälkeen kyllä pörisee... hävetys...
Mutta jatka smartballsien käyttöä, suosittelen vaan survomaan ne sisälle öljyttyinä ;) Iteki joskus ihmettelin (toisen syntymän jälkeen), että onpa mulla hyvät lantionpohjalihakset ku ei tipu ei sitten millään ne kuulat pois kunnes luin jostain, että ne kannattaa öljytä ;) Huomattavasti haastavampaa sen jälkeen eikä tarvii kiskoa pois.
Itse en ainakaan harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jonka seurassa joutuisin tuntemaan häpeää :/