Saiko joku R-kioskilta lippuja?
Mä jonotin 1½h enkä minä eikä kukaan muukaan siel kiskal saanut lippuja. Arvaa ottiko päähän kun olin niin innoissani kun olin kolmas jonossa. Eka pettymys tosin oli että R-kioski saa myydä vain niitä halvimpia lippuja. Jos olisin sen tiennyt olisin mennyt lippupisteeseen, mutta siin vaiheessa se oli jo myöhäistä kun lähimpään lippupisteeseen oli tunnin matka ja olisin joutunut siellä jonon päähän joten olisinko saanut lippuja ollenkaan. Luulin että nyt on ainakin varmat C-liput ja sen jälkeen voisin vielä kotona netistä yrittää saada A-liput. Ja PASKAT! Tosi epäreilua että toiset jonottivat ihan turhaan.
Kommentit (9)
saanut lippuja.kaikki oli tukossa...t.ärräntäti
että Lippupiste ilmoitti vartti ennen lipunmyynnin alkua, että Ärrät saa myydä vaan C-lippuja. Todellakin meni tuolta firmalta maku minun mielessäni! Netti oli tukossa heti alkuun, A- ja B-luokan lippuja ei saanut vaikka olin ajoissa netissä, C-luokan kylläkin, mutta siinäkin oli takkuilua ja piti moneen kertaan tehdä se ostos, kirjoittaa kaikki jutut uudestaan, taas odottaa ja lopulta pääsi maksamaan.. SURKEAA!
Ja niin lupasivat etukäteen, että kapasiteetti on riittävä! Ja paskanmarjat!
ovat jonossa ensimmäisinä R-kioskeilla niin ei mahdu mun päähän miten he jäivät ilman lippuja!
Mä en ole kuullut vielä yhdestäkään R-kioskista jossa lipunmyynti olis pelannut. Ja tosi paska fiilis tuli siitäkin että kun Ärrän ovet avattiin niin myyjä ilmoitti heti ensimmäisenä että tarjolla ei sitten olekaan kuin C-lippuja. Kuinkakohan moni olisi tosiaan yrittänyt siinä tapauksessa saada parempaa lippua muualta, mutta siinä vaiheessa ei ollut enää muuta tehtävissä kuin yrittää jonottaa sitä C-lippua ja soittaa samalla puhelinpalveluun (joka tosiaan yhdisteli mihin sattui)
tosin netissä ne loppui jo joskus 9.02 ja sen jälkeen tuli sitten satunnaisesti A- tai B-lippuja jos jonkun varaus vapautui jne.
vihainen palaute Lippupisteeseen, heti kun niiden sivujen palauteosio toimii! Todella naurettavaa että R-kioskeille ilmoitetaan viime tingassa että eivät saakaan kuin halvimpia lippuja. Itse olin netissä heti kun myynti alkoi ja sain jo A-liput ostoskoriin mutta sitten en enää päässyt eteenpäin. Myöhemminkin sain vielä A-liput valittua mutta taas sivut lakkasivat toimimasta.
Ja Lippupistekin niin kehui kuinka sivut toimivat ja taas nähtiin että ihan jumissa olivat.
Meillä kävi niin, että yksi oli Ärrällä ja sinne tuli vähän ennen yhdeksää tieto, että vain C-lippuja on Ärrällä...no unohdettiin se sitten kokonaan. Kahdelta koneelta yritettiin netin kautta ja A-lippuja sai välillä ostoskoriin, mutta sitten taas juuttui koko sivu ja jne. Lopulta saatiin sitten C-liput ja kyllä harmittaa..
Palautetta laitan varmasti, eniten harmittaa, että tosiaan lupasivat, että lipunmyyntikapasiteetti on riittävä ja netti ei tukkeudu ja kuinkas kävikään..
mutta mä en ole kuullut vielä yhdestäkään Ärrästä josta lippuja olisi saatu.
Kukaan siinä kioskissa ei saanut lippuja, ei ainakaan klo 10 mennessä jolloin lähdin kotiin. Kukaan ei myöskään päässyt puhelimitse läpi, vaikka jokainen soitti taukoamatta.
Onnistuin kuitenkin saamaan liput netistä vähän ennen klo yhtätoista.