Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remonttia tekemässä khh:seen

Vierailija
09.02.2009 |

Meille tulee kodinhoitohuoneeseen valkoiset kaapistot (Ikean Ädel) ja seiniin olen miettinyt jos laittaisi lasikuitutapetin. Mutta sen väri?! Haluaisin tummahkon harmaata, onko vinkkejä hyvästä harmaasta. Sadolinin Nepalin harmaita olen katsonut, mutta meneekö ne liian ruskeaan? Välitilaan haluaisin lasilaatan, ehkä hennosti turkoosiin taittuvan. Lattia? Pitääkö lattian olla tummempi kuin seinät vai kävisikö vaaleamman harmaa laatta?

Vinkkejä? Minkälaisia ratkaisuja teillä on khh:issa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en haluaisi tehdä töitä valkoinen- harmaa-lasinturkoosi - ympäristössä hytisten.

Enkä itse laittaisi kahta eri harmaata samaan huoneeseen.

Meill on valkoiset kaapistot, tummanpunainen seinälaatta ja tummanharmaa (grafiitti) lattialaatta.

Vierailija
2/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammen väriset. Samoin pyykkikorit ym. tulee rottinkiset. Onko siitä huolimatta mielestäsi liian kylmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/koti/tila/muutos.shtml?779443

esim. tuollaisen sävyinen harmaa (aika ruskeaan taitaa taittua), mutta harmi vaan tekstistä ei käy ilmi mikä sävy on kyseessä.

ap

Vierailija
4/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit katsoneesi.

Kylmyys on makuasia, mulle henk koht ne puutasot ei riittäisi - ja mä en missään tapauksessa olisi halunnut pyykkikoreja näkyville rottinkisina tai minään. Pyykeissä on niin paljon sekaväriä, että tekevät mistä tahansa huoneesta sekaisen näköisen... Mutta sun huonehan se on!

Vierailija
5/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ratkaisuja teillä muilla on khh:issa?

Vierailija
6/6 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää tuon värinen harmaa kuin tuossa linkissä oli. Kuulostaa synkältä työtilalta, minun maalisuti alkaisi heti heilua. Puutasot vielä tummentaisi tilaa lisää.

Helmenharmaa käy sen kevyen turkoosin kanssa paremmin. Lattian kanssa knnattaa pysyä kolmessa värissä: turkoosi, helmenharmaa tai puutasojen sävy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän