Ongelmia seksissä
Hei, saisinko mielipiteitä tilanteeseen liittyen. Eli meillä on surkea seksielämä. Ongelmana on miehen tupakointi ja siitä syystä meillä ei suudella ollenkaan. Minulle tuo suutelu olisi hyvin tärkeää ja ilman sitä en edes kiihoitu. Onko minun siis vain hyväksyttävä se tilanne, että en saa koskaan sellaista seksiä josta pidän? Kysyin mieheltä, että mitä tapahtuisi, jos en suostuisi enää ikinä suuseksiin ja vastaus oli, että se olisi sitten varmaan eron paikka.
Kommentit (10)
joten ei minusta mikään ihme, etteivät suutele tai ainakaan ettei siitä ole mitään iloa...
Mutta käske sitä käyttämään vaikka jotain suuvettä tjtn,ei se rööki siellä suussa voi aina haista.....Tai ala itse polttamaan niin ei häiritse.
Miten ylipäätään voit olla saman katon alla tupakoijan kanssa? Koko ukko haisee ja suu on arvatenkin "kuin tuhkakuppia pussaisi".
Koita tukea miestäsi lopettamaan tupakointi. Löytyykö jotain sopivia kannusteita, joilla hän innostuisi asiasta?
tupakoitsijan kehkoista lakkaa tulemasta tupakansavua joka uloshengityksellä noin kaksi viikkoa sen jälkeen kun hän on lopettanut polttamisen. Eli tottavieköön, hän haisee ja maistuu tupakalta AINA! Vaikka mitä suuvettä käyttäisi. Eikä ole terveellinen lastenkaan lähellä...
Terveisin yhden tupakoitsijan vaimo, valitettavasti.
Mutta minusta jokasen tarttis ajatella itseään ja omaa kuntoa/elämää.
Itse aloitin 12- vuotiaana tupakoinnin, raskaudet olen ollut ilman tupakkaa mutta jatkanut siitä mihin jäin. Onneksi nykyään on rajotettu raflapolttamista niin olen ollut kuivilla!
Tuoakoinnista kun menee kaikki raskasmetallit jne elimistöön jokka tuhoaa nätit punaset keuhkot mustiksi korpuiksi niin itse ainakin niitä olen miettinyt. Tai sitä että jos saa ruokatorveen syövän eikä voi enää juoda tai syödä ja kaikki ravinto menee suonenkautta.
Kun sitten itse pitää tätä selvänä asiana lopettaa tupakointi ja siitä juttelee toisien kanssa niin tulee vastaus: "Kaikkihan me joskus kuollaan!"
Mutta onko toi nyt oikeasti TERVETTÄ kuolemanpelkoa vai vaan tekosyy? Koska kaikkihan tupakoitsijat ei saa syöpää ja terveesti elävät saa syövän..
Omalla kohdalla viimenen niitti on lapset. Jos minulle on ihan se ja sama makaanko sairaalassa suoniruokinnassa ja yskin keuhkonpalasia niin haluanko että lapseni joutuu näkemään sen?
15 tupakan maustaman vuoden jälkeen voin sanoa että ihan mielettömät kiksit saa kun lähtee kesällä kauniilla ilmalla juoksemaan.
Eka vuosi meni harjotellessa, mutta kyllä kannattaa!
Keksi yhdessä miehen kanssa miksi kannattaa dumpata tumppi ja mikkä on miehelle avuksi kun lopettaa.
Urheilu auttoi minua -siinä näkee miten ruosteessa keuhkot on ja miten jaksaa pikkuhiljaa pidemmälle.
Hajuhaitat vähenee, hampaat ei mene keltaseksi, iho paranee, maistuu paremmalle, haistaa paremmin..
Tulosta netistä lista tupakassa olevia myrkkyjä ja laita lista jääkaapin oveen.
Et voi pakottaa toista lopettamaan tupakointia mutta susta saa kyllä hyvän motivaattorin: sun kannattaa itse opiskella lisää tietoa tupakasta, sen vaaroista ja miettiä miten susta saa apua. Vaikka just tää alun kangertelu: se saa ajatuksen lopettamisesta, sun tarttee antaa sille avaimia päästä pidemmälle.
Itse olen laihduttanut miehen avulla.
Toisen tuki ja potku perseelle on tärkeää. Kun tulee se päivä kun ei huvita lähteä lenkille vaikka just illalla söitte paljon herkkukaloreita.
Suun bakteerit, sipuli...yäk. Mieluummin tupakka.
Käynti hammaslääkärissä olisi tehokkaampaa, kuin peittää hajuja tupakalla!
9
hengitys on miljoona kertaa isompi turn off kuin tupakointi. En IKINÄ voisi seurustella tai olla miehen kanssa, jonka hengitys löyhkää, yäk! Sellaiselle hajulle eivät mitkään tupakat vedä vertoja, tupakka sentään haisee pahalle, mutta pahanhajuinen hengitys käy ihan oksettamaan. Ei sellaisten ihmisten lähelle tee muutenkaan mieli mennä. Töissä oli kerran joku nainen, jolla oli ihan hirveä hengiotys. Kun esim istui kahvipöydässä vieressä, niin silti niin kaukaa haistoi. Siinä jää kyllä tupakoitsijakin kakkoseksi.
Miksi ette suutele?