Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mista lisaa hermoja ja voimia?

Vierailija
27.01.2009 |

Mita teen, mieheni joutuu tekemaan talla hetkella yotyota joka toinen viikko. Minusta tuntuu, etta perhe-elama on yhta tappelua ja stressia. Koko maanantain mieheni notkuu kotona odottaen, etta on lahto toihin illalla. Mina stressaannun siita etta han on kotona, itse olen viela kotiaitina koska tassa maassa lastenhoito on kallista. Illalla kun mieheni on lahtenyt, itken hanen puolestaan koska han ei saa nukkua, joutuu olemaan kylmassa ja muuta. Minusta tuntuu, etta han on jotenkin toiminut vaarin, koska ei ole loytanyt "kunnon" paivatoita. Nythan ei tyotilanne ole mikaan helppo, etta naita ongelmia on varmasti muillakin. Mutta minua kalvaa tunne, etta muiden miehet ovat parempia ja menestyneempia. Mieheni on hyva isa, hella aviomies ja kaytannon taitoja loytyy paljon. Han on myos kiinnostunut musiikista, historiasta eli kylla aivojakin loytyy minulle riittavasti. Miten siis pystyisin lopettamaan tiuskimisen ja stressin. Han etsii uutta tyota jatkuvasti, toivon joka paiva etta yotyot loppuisivat ja voisimme olla se onnellinen perhe, joka puoli vuotta sitten olimme.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtele että lähdet välillä yksin,välillä lasten/lapsen kaa jne. Joku harrastus? Uinti? näyteikkunakierros? leikkipuisto?

Mäkin asun ulkomailla ja ahistaa paljon, mut se on jo toinen juttu..

Vierailija
2/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kokoajan pelkkää yötyötä ja tuntuu, että tämä sopii meille paremmin kuin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii näin perheestään?? Sen lisäksi siis, että on hyvä isä ja hellä aviomies. Lopeta stressaaminen tuosta asiasta, koska en voi edes ymmärtää, että tuosta asiasta voi kukaan stressata edes noin paljoa!!!

Vierailija
4/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki on paaasia etta on toita. Minusta vain tuntuu, etta taalla on kova kilpailu ihmisten valilla siita, missa "asemassa" kukin on. Ja lasten tatyy parjata koulussa hyvin. Vanhimmalla pojallani on ensi vuonna akateemiset testit, joiden tulosten perusteella maaraytyy yla-aste, joka aloitetaan 11-vuotiaana. Tamakin lisaa stessia hurjasti, tuntuu etta miehen ainakin pitaisi pystya "leikkimaan" keskiluokkaista, jotta lapsella olisi mitaan mahdollisuuksia tuollaiseen hyvaan kouluun paasta. Tiedan, paaasia on etta lapsi voi hyvin ja etta han on terve. Mutta taalla on koulujen valilla hurjia eroja, etta pelottaa jo nyt se testi, vaikka se on vasta syyskuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi