Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

madonna-liput loppu

Vierailija
09.02.2009 |

Ihmettelen vain, miten ne myytiin kun järjestelmä kaatui pari minuuttia yli 9 ja usemilla R-kioskeilla ei myyty ainuttakaan lippua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, että kuinka paljon lippuja ihan oikeasti tänä aamuna kello 9 oli vielä myynnissä. Kyllähän netin ja puhelimen kautta aina joku läpi pääsee (ja jos jokainen ostaa useamman lipun) ja moni on varmaan jonottanut ihan siellä Lippupisteilläkin. R-kioskit saivat kai joissain kaupungeissa lippuja myytyä, mutta eivät kaikkialla. Näin luulen.

Vierailija
2/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ne nyt tosiaan tulee - ainakin tuli vahvistukset sähköpostiin jne.





Netipalvelu jo ehti näyttää kerran että liput loppu, mutta jotenkin en uskonut vaan menin uudestaan sinne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aika tyytyväinen!!!!

Vierailija
4/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pääsi läpi ja tilausvahvistus tuli!

Vierailija
5/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 h yrittänyt...

Vierailija
6/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sekä puhelimella että netillä yritin läpi. Puhelimella pääsin vain juttelemaan toisen jonottajan kanssa. ;) Netissä pääsin tilaamaan useamman kerran, pari kertaa jopa kassalle saakka - ja aina heitettiin jonoon. Kunnes joskus kymmentä vaille kymmenen sain liput ja vahvistuskin jo tuli s-postiin. Mahtavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun mä olen yrittäny siitä 9:00 asti sekä netissä että puhelimella, ei pääse läpi. kerran on lupaillu puhelimessa tuuttaamalla kerran, mut sit on taas ilmoittanu että "varattu".... netissä ei kerta kaikkiaan pääse läpi.

Vierailija
8/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sielläkin näyttää olevan loppu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 7 kpl, ja koko ajan ostan lisää!!!

Vierailija
10/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 2 kpl c-katsomoon sain tilattua, visalla maksoin ja sähköpostiin tuli vahvistus näistä. Vähän vaan pelotti noi visa-numerot ilmoittaa kun sivusto noin äärettömän jumissa, mut toivotaan nyt että liput tulee postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kukaan saanu noita kalliimpia lippuja, kun tuntuu, että kaikilla on vain C-katsomoon. Meilläkin niitä 6kpl. Olis vain oikeasti kiva tietää oliko aamulla enään 119 euron lippuja ees myynnissä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan