Mikä on 170 cm pitkälle 30-vuotiaalle normaalipaino?
alapäässä oot hoikan näköinen ja yläpäässä vähän pyöreä
Kommentit (49)
Painan nyt eniten koko elinaikanani (pois suljettu raskaus ajat) ja lihaksia pitäisi saada jälleen kiinteämmäksi ja kiloja poissa. Silloin kun painoin 60kg olin tyytyväisempi itseeni ,nyt en! Mutta muista en tiedä, mutta itselläni näin :)
Yli 65 kg 170 pitkälle näyttää ylipainoiselta.
Minä olen 170 / 68, ja selvästi vähän pyöreä, kun rasva kerääntyy vatsan seudulle.
eli 62 painaessani olin tosi tyytyväinen. En ollut laiheliini (mieluusti olisin), vaan sopusuhtaisen näköinen. Nyt painan 67 ja vaatteilla pystyn osittain hämäämään ja kai näytän edelleen ihan normaalipainoiselta, mutta esim. vatsa pömpöttää ja takapuoli näyttää leveältä.
olen 170cm, 62kg hoikimmillaan ja silloin just hyvä
nyt painan 66kg ja kauhea mahaplösö
Yli 65 kg 170 pitkälle näyttää ylipainoiselta.
Oletko kuullut erilaisista ruumiinrakenteista?
itse olen 170cm ja painan 63 ja yhtään alemmas ei saa paino mennä. Olen jo pian 34.Jos olis kunnossa eli olis lihaksia ja kuntoilis niin lähemmäs 65 oli hyvä. 68 ja siitä ylöspäin (ilman liikuntaa) näytän tynnyrin muotoiselta, koska olen ns. omenavartaloinen. Kaikki tulee tisseihin ja mahaan.
Ruumiinrakenne ei mikään supersiro mut pitkät raajat on.
Väittäisin et parempi olis toi enempi painoo ja liikunnallisuutta.
Missä välissä se normaali sitten on?
mutta vastaan silti.
Olen 167 cm pitkä ja painan 59 kg. Maha on kahden lapsen jäljiltä pömppö, mutta muuten olen suht lihaksikas ja kiinteä. Muut sanovat minua hoikaksi, mutta omasta mielestäni en ihan hoikka-kategoriaan kuulu. Itse pitäisin n. 56 kg ihannepainonani, mutta siihen en ilman laihiksia pääsisi, joten olen tyytyväinen tähänkin. Yli 60 kg en halua painaa (paitsi raskaana ollessani painoin), mutta varmaan paino vielä iän myötä nousee muutaman kilon. Nyt ikää on himpun verran alle 30 v.
5