Mikä on 170 cm pitkälle 30-vuotiaalle normaalipaino?
alapäässä oot hoikan näköinen ja yläpäässä vähän pyöreä
Kommentit (49)
Kuten jo sanottua, ruumiinrakenne ratkaisee paljon. Olen sen 170 cm ja itse olen tyytyväisin, kun painan 60-63 kg. Nyt painan 65-66 ja pari kiloa olisi kiva saada pois. Olo oli jo melko hirveä 70 kilon painossa... : /
itse olen 169, ja painan 63, ja parista kilosta haluaisin päästä eroon. Tosin juoksen viikottain n. 20 -30 km, mutta kun tämä urheiluputki tuli päälle niin paino itseasiassa nousi pari kiloa. Housuissa ikävästi 36 ja 38 välissä. Enimmillään olen painanut nuorena 66 kg, ja silloin olin kyllä tankki. Mut ai niin, sehän oli 90-luvun taitteessa kun vielä oli noita leveitä hartialinjoja.
ikää 39 ja kolme lasta. Selvästi täällä on jokaisella oma makunsa...
ikää 33 v. Lapsen syntymän jälkeen paino muuttui toisiin lukemiin. Oloni ei ole naisellinen kun painan yli 60 kg, mielestäni naisen painon ei kuulu alkaa numeroilla 6,7 tai varsinkaan 8! haluaisin painaa max 55kg, se on tavoitteeni johon pyrin kesäksi.
22, okei! :D Entä jos nainen on esim. 180 cm pitkä, "kuuluuko" hänen silloinkin painaa alle 60 kiloa? Nyt varmaan vastaus kuuluu, että 180 senttiset naiset ovat liian pitkiä ja naisen pituuden ei kuulu olla yli 170 tai jotain...
mun tyly mielipiteeni on että yli 175 cm naisen on vaikeaa esim. pukeutua naisellisesti näyttämättä transvestiitilta tai jotain, mutta meitähän on joka tapauksessa joka lähtöön... naisellisuus on mielestäni nimenomaan siroutta, pienuutta, eikä kokoa ja voimaa.
Jos yli 170cm "look-a-like-trannie" haluaa näyttää hoikalta niin painon tulisi olla jossain 50-55kg tietämillä ja pläskinpuolelle mennän sit siellä 60kg jälkeen..
ja painan nyt 55 kiloa. Se on mielestäni jo vähän liian vähän.
Normaalipainoni onkin noin 58 kg, ja siihen olen ollut tyytyväinen. Nyt on paino päässyt muutamassa viikossa ihan pelkän stressin takia tippumaan :(
Itselläni alle 60-kiloa on aina ollut se raja, missä painoni suhteen olen halunnut pysyä, lukuunottamatta raskausaikoja. Ja ihan ilman laihduttamista olen aina omaan painooni palautunut.
Ollakseen hoikan näköinen tulisi 170cm pitkän painaa jotain 55kg. Itse painoin aikoinaan (175cm) 59kg ja olin hyvässä kunnossa. Nyt olen 6 kiloa lihavampi ja tunnen oloni paksuksi.
olen kyllä eri mieltä 26 kanssa. Riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Jos on tosi siro saattaa toi 170/60 olla "paljon " mut kyllä aikuisen naisen kuuluu naiselta näyttää kun tässähän on puhuttu 30-v pituus/paino. Mulla 2 siskoa 170/ 55 (tarkkaa painoa en tiedä, oi olla alle.) yks sisko reilusti yli 180 ja painaa reilu 60 varmaan . ja ihan luukasoja ovat kapea lanne, ei takapuolta, ei tissejä. pitkät tikkujalat. Mä samasta tehtaasta isoin 170 ja 63 kg just sopiva paino mulle jos menee lähemmäs 60 alkaa luut kolista. Mut leveät hartiat on ja kapea lantio. Kuntoileva tällä kropalla vosin painaa enemmänkin. Mut että tankki, buaahaaahaa.
Luin kolme kertaa tuon kirjoitukseni läpi ja en löytänyt siitä sanaa "tankki" mistään? Ja se, että 180cm näyttää luisevalta ja what evö ni siihen ei auta kyllä läskius eikä laihuus, transulta se näyttää joka tapauksessa :D Ja mitä tulee kunteilevan painoon niin tässä niin se onkin jo ihan eriasia. Lihas painaa sen verran enemmän että "lihaksikas" 165/60 nainen voi olla hoikka, mutta jos ei erityisemmin harrasta punttisalia tai aerobikkiä niin 165/60 on pläski. Ei voi mitään.. vaikka kuinka vedät itkupotkuraivarit niin pläski mikä pläski.. sori..
ja seiskalla alkava on ehdottomasti liikaa. Sopiva 60-65 kg.
62-76kg 170cm ilman raskauksia. Nyt tuo 76kg vauvan jäljiltä ja
aika iso olen. Tyytyväinen olen ollut 65-70kg painoisena. Mutta kun olin tuon 62-65kg kärsin myös bulimiasta ja urheilin hulluna, joten se ei varmaankaan ole ominaispainoni.
Niiden mukaan normaalipaino 170 cm pitkälle olisi noin 53-72 kg. Riippuu sitten ihan ruumiinrakenteesta ja mm. lihasmassasta milloin ja missä painossa kukakin näyttää hoikalta.
26, se oli sun otsikossa
Ihan rauhassa saat provoilla siellä, itseppä "läskini" kannan.Buaahhhaaaa.
ei muuten näytä yli 180cm transulta. Varmaan vois näyttää pahalta jos ei olisi oikeet mittasuhteet vaatteissa.Vähempi näkyy kyllä transujakaan täällä Suomen katukuvassa.
Mut hyvä sulle, jos oot mielestäsi täydellisen pituinen ja hyvässä painossa. Sithän kaikki on hyvin. Et vaan kuulosta siltä et olis.
t.29
Ymmärrän kyllä että sun on vaikea peruskoulupohjalla osata lukea, mutta kun siinä ei lue tankkia. Tavutappas se vaikka Nico-Petterin kanssa yhessä se otsikko..
t: 26
Ja se, et jos pidän pläskiä pläskinä ei ole provoilua. Huomaa että jollain ON ongelmia painonsa kanssa kun noin pitää suuttua :D
normaalipainoinen on välillä 58 - 74 ja varmaan alarajalla on hoikka ja ylärajalla sitten uhkeahko. Riippuu raajojen mitasta (pitkäraajaiset ovat kevytrakentiesempia) ja lihasten määrästä mikä on sinulle sopiva paino.
T: pitkäjalkainen sintti, 163 cm ja reilusti alle 50 kg -- hoikka vaan en yhtään laiha vaikka painosta voisi niin päätellä...
Oikeesti niin onkin tantta! Luin oikeesti koko ajan sun korjaukseen asti että tankki. Sorry. Lukihärö mikä lukihärö.
Mielestäni en suuttunut kun kerroin et olen eri mieltä sun antamista mitoista. Kun täähän on kai keskustelupalsta.
Mut tää tankki-tantta koittaa harjoitella lukemista niin vaikeeta kun se onkin. Ja jää miettimään olisko sittenkin pieni laihis jo ennen joulua tarpeen ; )
t.29 muistaakseni.
170 cm / 60 kg + on liikaa. Muistakaa että hoikka (170/55) näyttää aina paremmalta kuin normaali (170/60) mutta laiha (170/50) näyttää aina parhaimmalta, oli sitä ikää 18 tai 35!
minusta alipainoisuus on itse asiassa yleensä varsin rumaa.
Vatsa pömpöttää, muuten olen ihan ok. Tuo maha vaan jäi synnytysten jälkeen eikä tahdo millään lähteä. 64 kiloisena olin mielestäni just sopiva.