Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 33 ja supistaa 15min välein... mitä teen?

Vierailija
08.02.2009 |

kolmas lapsi tulossa, aiemmat on synytynnet ihan ajallaan lasketun ajan tuntumassa. Kuopuksesta oli myös supistuksia jo viikolla 35, mutta eivät mitään saaneet aikaan ja loppuivat itsekseen. Silloin ravasin synnärillä näytillä vähän väliä turhaan.

Uskallanko luottaa siihen että nämä ovat samaa sarjaa kuin kuopuksen kanssa, vai pitäisikö mennä varoiksi käymään synnärillä? Matkaa 40km, niin en viitsisi "turhaan" ajella... Mitä tekisitte minuna?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tässä neuvoja.

panadol, reilusti juotavaa, lämmin suihku ja lepäämään pitkälleen, se yleensä lopettaa nuo.

jos ei siitä harvene ja lopu jonkun ajan päästä niin varmaan sitten parempi mennä näytille.

Vierailija
2/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät kivuliaita niin odottelisin ja tosiaan vain LEPÄILISIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jo muutaman viikon ajan on supistanut välillä tosi tiuhaan (ok, oon sairaslomallakin ollut asian takia, nyt tosin äitiysloma on alkamassa)

Mulle ei ole vakavasti tullut mieleenkään lähteä synnärille. Kyllä mä uskon, että "ne oikeat" sitten tunnistaa. Voithan sä soitella sinne laitokselle kyllä. Onko supistuksia tullut jo kauan vartin välein ja ovatko kivuliaita.

Vierailija
4/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin turha reissu kuin että lapsi jo syntyy. Yrittävät ainakin vielä estää kun viikkoja ei tuon enempää.

Vierailija
5/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt sieltä mielipidettä...

Vierailija
6/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai soita edes. Oma vauva syntyi rv. 32 ambulanssiin. Ajattelin ettei supistukset ole mitenkään vakava juttu ja päädyin pysymään kotona vaikka ä-polilta pyysivät näytille vaikka epäilivät ettei mitään vakavaa kuitenkaan. Mulla myös niin, että edellisten raskauksien aikana menin turhaan näytille, ja supparit loppuivat. Eivät vaan tuolla kertaa. Synnytys oli pika synnytys. Kaikenkaikkiaan kesti 40 minuuttia, vaikka suppareita tuli n. 20-12 min välein tunnin verran Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin, ja vauva selvisi. Tämä ei ole pelottelua, mutta parempi toimia kuin katua.

Vierailija
7/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kipeitä, mutta ei nyt ihan pelkkiä vatsan kovettumisiakaan. Pitää siis kyllä pysähtyä hengittämään aina kun supistaa, mutta ei nyt ihan synnytyspoltoille tunnu kuitenkaan.

ap

Vierailija
8/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähtisin käymään näytillä. soita ensin synnärille.

Vierailija
9/9 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pitää ihan kunnolla hengitellä niin menisin varmaan käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän