Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni Penis

Vierailija
08.02.2009 |

Miten regoit sihen mitä teet sille naidessa tuntuuko se.Emättimeen mentäessä tuntoa ja hermotusta on sisään mentäessä noin 8 cm matkalla sen jälkeen ei ole tuntoa,jos näin niin lyhyt ajajsi asian mutta onko näin.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vauhdikkaassa menossa se lipsahtelee ulos. 15-senttiselllä homma alkaa jo sujua.

Vierailija
2/68 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sanotaa, ettei koolla ole sinänsä väliä, vaan sillä miten sitä käyttää.

Itse olen isohkokullinen- noin 18 cm. Eihän tuo nyt valtava ole, muuutaman sentin "tavallista" isompi ( ja paksumpi )

Partnerit ovat kyllä saaneet mahtavia orkkuja. Aika moni on lirkutellut uutta sessiota ja palaute on ollut auvoinen.

En sano, etteikö naista saa tyydytettyä pienellä, mutta kyllä palautteen perusteella isompi tuntuu paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyykö 18 cm pitkällä paukuttamaan juurta myöten? Tarviiko varoa? Itsellä on 16 cm pitkä ja 4 cm paksu. Ihanteellinen omasta mielestäni olisi 20x5. Olisi mukavammin ulottuvuutta eri asennoista ja tarpeeksi paksuutta myös synnyttäneeseen pilluun. Voisin ihan hyvin luopua siitä, että saan painaa huoletta niin syvälle kuin pystyy. Minun nautintoni on ollut aina suurimmaksi osaksi sitä, että saan naisen nauttimaan.

Vierailija
4/68 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteeen? Oletko maksullinen? Ne orkut on useimmiten kiinni siitä naisesta ja asennosta - ei peniksestä.

Vierailija
5/68 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 centinen ja oon nainnu satoja naisia useammat ovat yllättyneet,ensin pikuiseen kulliin ja siten siihen kuinka vahvasti se seisii naida on saannu niin kauan kuin jaksaa.Ja tyytyväisyys on taattu

Vierailija
6/68 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 17 / 4,5cm. Joistakin on nähnyt selvästi että ei tuntunut paljon missään. Osa on ollut aivan haltioissaan että "sinä täytät minut kokonaan". Riippuu ihan selvästi kokoeroista, pilluja on erilaisia ja riippuu myös siitä minkälaisilla kaluilla ko.naista on ennen pamputettu. Kyllä ainakin 17 senttisellä kolkutellaan kohdunnipukkaa helposti oikeista asennoista. Kyllä minä suoraan sanottuna vähän paksumpaa kaipailisin silloin tällöin vaikka tiedän että tälläkin saa oikeilla tekniikoilla suurimman osan naisista tyytyväisiksi. Ja mikä parasta, voi runtata yleensä aika hyvin ilman huolta siitä että aiheuttaa liika kipua toiselle. Se jättikalu vaan olisi niin kiva välillä ihan omistamisen takia, varmaan joku korvien välinen juttu :)

m40+

Vierailija
7/68 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain eivät osaa nauttia panosta oli kalu mikä hyvänsä. Synnytys usein korjaa tilanteen. Tämä on outo tilanne: miehen nautintoa venähtänyt pillu usein vähentää, mutta naisen nautintoa lisää.

Mulla 17 / 4,5cm. Joistakin on nähnyt selvästi että ei tuntunut paljon missään. Osa on ollut aivan haltioissaan että "sinä täytät minut kokonaan". Riippuu ihan selvästi kokoeroista

m40+

Vierailija
8/68 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on pieni noin 12 cm mutta hän on mmmmmmm niin kuuma rakastaja.MIES JOKA OSAA OSAA JA OSAA SAA NAISEN TAINOKSIIN JA JALAT LÄHTEE ALTA.On kokemusta isokaluisista miehista myäs isolla kalulla ei tee mitään sitä on kiva katsella mutta kun saat ison sisään niin olet täynnä siinä se.

Mutta pieni kaluinen nopea miees ahsitä ihanuutta.

Milla32

Vierailija
9/68 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni on ja pärjännyt oon

Vierailija
10/68 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyykö 18 cm pitkällä paukuttamaan juurta myöten? Tarviiko varoa? Itsellä on 16 cm pitkä ja 4 cm paksu. Ihanteellinen omasta mielestäni olisi 20x5. Olisi mukavammin ulottuvuutta eri asennoista ja tarpeeksi paksuutta myös synnyttäneeseen pilluun. Voisin ihan hyvin luopua siitä, että saan painaa huoletta niin syvälle kuin pystyy. Minun nautintoni on ollut aina suurimmaksi osaksi sitä, että saan naisen nauttimaan.

Mulla on 22 cm pitkä ja 15 cm ympärysmitaltaan oleva hyvin suonikas kalu ja eipä sekään ole riittävän pitkä, jotta vaimoni pillun pohja löytyisi. Aivan juurta myöten saa painaa ja varmaan tota paksuuttakin saisi olla vielä lisää...Sellanen 25 cm pitkä ja 16 ympärys olisi riittävä, mutta sellaista saa etsiä aikas pitkään...ei montaa Suomesta löydy

Vierailija
11/68 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni vehjettä mittaillut, mutta paljon pienempiäkin olen saanut häntä ennen.Nyt mulla tulossa kesällä eka synnyttys, saa nähdä miten synnytän ja levahtaako alapää siitä sit.

Ja sitäpaitsi itse itselleni orkun teen nainnin aikana hieromalla klittaa.

Vierailija
12/68 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..luultavasti katsottu ja mitattu silmät hieman killissä. Yritähän mitata vaikka lenkkimakkaralla, miten syvälle se oikein sinne pilluun menee ja koska tulee pohja vastaan. Jotkut tuppaavat sekoittamaan unensa todellisuuteen...

Vierailija
13/68 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan 25 senttisestä.

Mulla on 22 cm pitkä ja 15 cm ympärysmitaltaan oleva hyvin suonikas kalu ja eipä sekään ole riittävän pitkä, jotta vaimoni pillun pohja löytyisi. Aivan juurta myöten saa painaa ja varmaan tota paksuuttakin saisi olla vielä lisää...Sellanen 25 cm pitkä ja 16 ympärys olisi riittävä, mutta sellaista saa etsiä aikas pitkään...ei montaa Suomesta löydy

Vierailija
14/68 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unettaa

Vierailija
15/68 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on hyvä nuolemaan.

Ei mua ainakaan panemalla tyydytetä, vaan ihan muuten ja samaa sanovat kaverinikin. Paras panomies on hyvä kaikessa muussa, se sisään-ulos juttu on vaan yksi pieni osa-alue.

Rasittavinta on, kun on jo täysin tyydytetty ja mies veivaaveivaaveivaa eikä lopeta millään. Jotkut vielä luulevat, että hyvä seksi on tuntikausia kestävää panemista.

En voi ikinä tajuta, miten huono, oikeasti huono, taju monilla mieheillä on siitä, mitä naisesta on hyvä seksi.

Onneksi oma mieheni on hyvä ja monipuolinen. Välillä mietin, että voisin muuten vaihtaakin miestä, mutta niin huonoa seksiä on tarjolla kodin ulkopuolella, että en siksi voi.

Vierailija
16/68 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjuhan on kuin jokin Suosikin Bees&Honeys-palsta missä epävarmat ja tietoiset pizzanamaaikäiset pojut kyselee kullinsa "kelpaavuudesta".

Ei se munan mitta vaan miehen henkinen mitta ja itsevarma seksikäs ja taitava mies ei todellakaan mittaile vehkeensä kokoa:DD

Grow up guys, enkä siis tarkoita munasi mittaa ;D

Vierailija
17/68 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitset asiasta??? Kummallista mitä tolloja miehiä. Jatkavat vain tuntikausia panemista, vaikka nainen joka kerta asiasta mainitsee...

En voi ikinä tajuta, miten huono, oikeasti huono, taju monilla mieheillä on siitä, mitä naisesta on hyvä seksi.

Vierailija
18/68 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mussa on se vika että mä oikeasti tykkään siitä tuntikausien veivaamisesta. Mikäs olis kultanen keskitie jossa sinä saisit mitä haluat ja niin minäkin? Vai onkos nykyaikaa se että sinut täysin tyydytetään ja minä saan sitten olla siihen täysin tyytyväinen?

Rasittavinta on, kun on jo täysin tyydytetty ja mies veivaaveivaaveivaa eikä lopeta millään. Jotkut vielä luulevat, että hyvä seksi on tuntikausia kestävää panemista.

Vierailija
19/68 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni Penis ON MINUN UKON KALUKOKO MUTTA ONPI HIRVEÄ MIES SÄNGYSSÄ

siis kova jätkä panemaan

Vierailija
20/68 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään juurikin siitä itse panemisesta. Sormeilut tai nuoleminen on aika turhaa. Mutta vähintään kohtuu kokoisella kalulla kunnon jumputtelua kestäisi vaikka kuinka kauan =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi