Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa: miehen lapsi on meillä, ja on nyt katsonut tänään 5h

Vierailija
07.02.2009 |

telkkaa tauotta. Siis siitä lähtien,kun tuli. Nyt ilmeisesti alkoi pikku hiljaa kyllästyttämään, koska pörrää koneen ympärillä, jonka minä juuri hetki sitten otin käyttööni. Ei vaan sais tulla sitä hetkeä, kun ikäsvystyttää ja on tylsää.

Mutta nythän tulee, koska minä en tota kakaraa koneelle päästä. JOs kukaan muu tota lasta ei rajoita, niin minä edes näin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käytettävissä jos minua tarvitaan, mutta penikat eivät täällä saa etuoikeuksia tietokoneeseen, yms.

Vierailija
22/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et ole ehdottanut vaikka ulkoilua tai lautapeliä? Tottakai isän tehtävä on ensisijaisesti kasvattaa, siis kun kyseessä ei ole ap:n oma lapsi, mutta kyllä minä ainakin isän luona käydessäni puuhailin jotain sekä isän että äitipuolen kanssa (ja isän kanssa kahdestaan jos äiti puolella oli esim. töitä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksikin tuo VIERAS lapsi on MIEHESI lapsi!!

Ja toiseksi, ei lapsia tarvitse VIIHDYTTÄÄ, vaan ELÄÄ NORMAALIA PERHE-ELÄMÄÄ, johon kuluu esim. ulkoilua, pelaamista, iltapalan laittoa yms. yhdessä!!

Vierailija
24/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi ole vieras kakara, jos se on miehesi lapsi.

Vierailija
25/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on ollut 5 tuntia aikaa olla koneella jos olisi halunnut. Ja jos ap on kerran itse koneelle mennyt, ei hänellä ole mitään velvoitetta luovuttaa konetta lapselle.

Isän tehtävä on viihdyttää ja asettaa rajat jälkikasvulleen.

toinen uusioäiti, joka ei ole lapsipuoliaan huomaavinaankaan.

Vierailija
26/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se suurin ongelma on, kusipäiset uusperheen äidit!

sehän on aina se ilkeä äitipuoli, joka suorastaan pakottaa lapsen katsomaan 24h/vrk telkkaa eikä edes päästä siinä välissä nettiin. Kyllä, kyllä on paska äitipuoli kuin noin rajoittaa yksilön vapautta!

Onneksi ap:n omat lapset ovat ajoissa nukkumassa ja muutenkin paremmin hoidettuja. Mun työsarka tänään loppuu just nyt tähän. Paitsi, että yöksi otan mokkulan tyynyn alle nukkumaan. Ihan vain vittuillakseni vai ollekseni aikuinen, sen saa jokainen päättää.

Vierailija
27/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin, että isä töissä/lenkillä/joku muu meno. Jos on kotona, niin MIKSI SINÄ et mene sanomaan, että kaipaisiko lapsesi nyt sinua? SINÄ olet aikuinen ja sinun vastuusi on kantaa se vastuu ainakin kaikista niistä lapsista, jotka sinun katon allasi asuvat/käyvät. En kestä sellaisia aikuisia, jotka eivät koe kaikkia maailman lapsia omiksi lapsikseen.

Vierailija
28/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut miehet voivatkin sietää tuollaisia luuskia.. Varmaan jotain mielipuolia ne miehetkin ei kukaan täyspäinen voi olla tuollaisten hirviöiden kanssa..

olen käytettävissä jos minua tarvitaan, mutta penikat eivät täällä saa etuoikeuksia tietokoneeseen, yms.

Vierailija
29/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kärsinyt ja jäänyt eron vuoksi niin paljon vaille (erosta n. 10 vuotta), saa nyt isäviikonlopuilla hieman nauttia ja "olla lomalla".

Minä olen vahvasti eri mieltä, esim. läksyt olisi joskus varmaankin hyvä tehdä (vaikka onkin tylsää), pieniin kotitöihin voisi edes joskus osallistua (mutta se on tylsää 15v.mielestä), nukkumaan voisi mennä ennen 24 (mutta kaikkihan valvoo ainakin 01 ton ikäisenä), aamupalalla voi syödä vain karkkeja, jos ei tee muuta mieli jne. Kohta varmaankin mun pitää tarjoilla sidukkaa lapselle, koska kaikihan tekee niin.

Mieheni on siis kädetön tämän lapsen suhteen, mutta luojan kiitos ei meidän yhteisten! Ei paljon huonompaa perintöä voi isä lapsilleen antaa kuin rajattomuuden.

Vierailija
30/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sun miehes en katselisi sua sekuntiakaan.. Tarviiko sysätä itsensä uusioperheeseen jos ei pysty huolehtimaan mukana tulevista lapsista???

Hyi vittu mikä akka!

Tässä se suurin ongelma on, kusipäiset uusperheen äidit!

sehän on aina se ilkeä äitipuoli, joka suorastaan pakottaa lapsen katsomaan 24h/vrk telkkaa eikä edes päästä siinä välissä nettiin. Kyllä, kyllä on paska äitipuoli kuin noin rajoittaa yksilön vapautta!

Onneksi ap:n omat lapset ovat ajoissa nukkumassa ja muutenkin paremmin hoidettuja. Mun työsarka tänään loppuu just nyt tähän. Paitsi, että yöksi otan mokkulan tyynyn alle nukkumaan. Ihan vain vittuillakseni vai ollekseni aikuinen, sen saa jokainen päättää.

Vierailija
31/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai sitä lapselle tarvitse mullistella, jos isä on idiootti.

Vierailija
32/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyi vittu sitten pitää tuollaisten mulkkujen vielä tehdä lisää lapsia kun olemassa olevatkin jo kärsii!! Voi luoja!!

Vierailija
33/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ja hänen miehensä välinen suhde laadultaan. Ei liene kovinkaan syvällinen ja henkistä laatua.

Vierailija
34/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti edes äiti on parempi kuin ap ja tämän mies!!

Mies ei välitä ja äitipuolen ei tarvitse välittää pääasia kun omat on nukkumassa..

No ei varmaan koe lapsi viihtyvänsä teillä kun kasvatustapasi on tuollainen "vittuuttani istun tietokoneella" "vittuuttani otan mokkulan tyynyn alle" "mä oon omat lapseni hoitanu"

Vierailija
35/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin järkevältä touhulta kuulosta, ainakaan ap:n esimerkin valossa.

Vierailija
36/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkään ei siis saa äitipuolena tehdä?

Useimpien logiikka horjuu: ei ole hyvä, jos ei osallistu, mutta jos osallistuu, ei sekään ole hyvä. Koettakaa nyt päättää!

Annanko minä nyt ton lapsen olla netissä vaikka klo 02 asti, kun isänsä menee nukkumaan ja kauneesti pyytää, että nukkumaan klo 23 ja lapsi lupaa. Ja kun silmä välttää, on lapsi netissä klo 23 jälkeen. Ilkeä äitipuoli nimittäin antaisi olla vaikka aamuun, mutta eikö normaali edes yrittäisi rajoittaa?