Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa: miehen lapsi on meillä, ja on nyt katsonut tänään 5h

Vierailija
07.02.2009 |

telkkaa tauotta. Siis siitä lähtien,kun tuli. Nyt ilmeisesti alkoi pikku hiljaa kyllästyttämään, koska pörrää koneen ympärillä, jonka minä juuri hetki sitten otin käyttööni. Ei vaan sais tulla sitä hetkeä, kun ikäsvystyttää ja on tylsää.

Mutta nythän tulee, koska minä en tota kakaraa koneelle päästä. JOs kukaan muu tota lasta ei rajoita, niin minä edes näin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v niin sehän on pahimmassa murrosiässä ja tuollainen kapinointi (telkkua paljon, yövalvomiset jne,) on ihan pientä.

Vierailija
2/36 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tule ikinä perustamaan uusioperhettä. En halua että kotonani uusi kumppani osoittaisi mieltään lapsille ja pitäisi heitä "akan" kakaroina.

Parempi pysyä avioliitossa jossa elämä on vähän tylsää =) perinteistä arkea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on aina se ilkeä äitipuoli, joka suorastaan pakottaa lapsen katsomaan 24h/vrk telkkaa eikä edes päästä siinä välissä nettiin. Kyllä, kyllä on paska äitipuoli kuin noin rajoittaa yksilön vapautta!

Rajoita ihan rauhassa netin käyttöä, vittuillakses tai lapsen parhaaksi, kiellä vaikka kokonaan jos huvittaa. Ei se ole ongelma. Ongelma on, että oot hylännyt lapsen siihen telkkarin ääreen 5 tunniksi sen sijaan, että olisit ottanut kontaktia häneen.

Mitäs ne lapset tarvitsikaan? Rajoja ja rakkautta? Ensimmäinen on teillä huonosti hallussa, mutta jälkimmäinen puuttuu täysin. Se on se ongelma.

Vierailija
4/36 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, omanikin on. Ja vaikka kuinka yritän selittää isälle, että maanantaina on kokeet ja poika pitäisi saada lukemaan niihin, niin eipä ole iskäviikonloppuna luettu (ainakin meidän poika väistää läksyjen/kokeiden lukemista niin paljon kuin pystyy). Tai jos sanon, että pitää mennä nukkumaan viimeistään puolelta öin niin eipä ole mennyt, vaan valvonut niin pitkään kuin haluaa. Se on niin paljon helpompaa. Pienenä poika tuli likaisissa sukissa ja alkkareissa kotiin, vaikka vaihtovaatteita oli vaikka kuinka. Ei ne isät vaan jaksa olla vastuullisia aikuisia, ja äitipuolet eivät pidä omana ongelmanaan. Meidän pojalla on kuitenkin ihan reilu tyyppi äitipuolena, kohtelee poikaa muuten ihan kivasti.

Mutta mikäs siinä , kylässä ne lapset siellä vaan ovat. Juu olis ollu kiva, jos lapsi kokisi että hänellä on kaksi kotia, mutta ei ole. Ja nykyään meidän poika ei mene isälleen jos on esim. peli seuraavana aamuna tai kokeet maanantaina.

Vierailija
5/36 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-sinun kannattaisi hakea ammattiapua. Vaikutata väsyneeltä ja kyyniseltä äidiltä, jolla on nyt voimat loppu ja konstit erittäin vähissä. Ei lapsipuolesi ole vihollisesi. Voisit vaikka viedä hänelle voileivän, rutistaa kunnolla ja sanoa, että välität hänestä. Lapsipuolesi tarvitsee hyväksyntäsi. Tehkää huomenna koko perhe jotain mukavaa yhdessä. Elämä on nyt!

Vierailija
6/36 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes ole uusperheellinen, mutta kylläpä nainen on taas naiselle susi.

Eikö sen MIEHEN pitäisi kantaa se suurempi vastuu tämän lapsen kanssa kuin tuon äidin? Jos se MIES ei pelaa niitä lautapelejä tms. ehdotittekaan, miksi ihmeessä tuo äiti ei saisi ilta 11 olla koneella???

Jotenkin kommentoijat läväyttivät kaiken vastuun tuolle äidille??? Miksi ihmeessä???

Vierailija
7/36 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt sattuu olemaan tämä äiti, joka avautuu av:lla ja joille meidän on mahdollista vastata. Mies toimii yhtä huonosti tai ehkä huonommin, mutta koska hän tuskin lukee tätä ketjua, niin miksi vastaisin hänelle? Joo, ap:n kannattaa puhua miehelleen. Mutta hän voi myös itse auttaa lasta, vaikka se olisi ensisijaisesti miehen tehtävä. Tärkeintä on, että lasta ei jätetä yksin. Ei se, kuka sitä lasta auttaa.

Ja sitäpaitsi; ei se ole vain velvollisuus olla sen lapsen kanssa, se on myös oikeus. Jos mies ei käytä oikeuttaan, niin kyllä äitipuolen silti kannattaa. 15-vuotiaalta voi oppia paljon.

enkä edes ole uusperheellinen, mutta kylläpä nainen on taas naiselle susi.

Eikö sen MIEHEN pitäisi kantaa se suurempi vastuu tämän lapsen kanssa kuin tuon äidin? Jos se MIES ei pelaa niitä lautapelejä tms. ehdotittekaan, miksi ihmeessä tuo äiti ei saisi ilta 11 olla koneella???

Jotenkin kommentoijat läväyttivät kaiken vastuun tuolle äidille??? Miksi ihmeessä???

Vierailija
8/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAITA NYT SE KONE KIINNI!!!

Anteeksi tämä brutaali huutoni, mutta keksikää jotain kivaa yhdessä. Vaikka lautapeli tai iltakävely tms...

Vierailija
9/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos asettaisit niitä rajoja vähän positiivisemmin, tekemällä jotakin yhdessä..? Lapsiparka.

Vierailija
10/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmää huvittaa kun lapsi on katsonut telkkua viis tuntia ja kasvattaa sitä rajoittamalla tietokonen käyttöä niin että itse istuu siinä... huoh..

ettehän vaan lisäänny!! Pliis!!

Vierailija
11/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kenen lapsi meillä on kylässä, niin ei sen noin pitkään anneta telkkaria tuijottaa.

Vierailija
12/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittaa viihdyttää itseään. Olkaa yhdessä ja tehkää jotain. Aikuisina te olette vastuussa, halusitte tai ette.

Vierailija
13/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttää tätä lasta?

koittaa viihdyttää itseään. Olkaa yhdessä ja tehkää jotain. Aikuisina te olette vastuussa, halusitte tai ette.

Vierailija
14/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä nimenomaan kodilta isänkin asunnon pitää tuntua. Voihan lapsi olla osan aikaa isän kanssa kahdestaan, mutta olisi luonnotonta, jos talossa asuva nainen vetäytyisi koko ajaksi yksinäisyyteen kuin jokin mielenterveyshäiriöinen.

Vierailija
15/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelee lapselle ja haluaa itse pitää koneen, mutta perustelee itselleen, että "asettaa rajoja". Jos olet huolinut miehesi, sinun pitää huolia myös se lapsi. Ole aikuinen, ja toimi kuten haluaisit omalle lapsellesi vastaavassa tilanteessa toimittavan. Mene tekemään iltapala, juttele, välitä, lue satu!

Vierailija
16/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on ollut 5 tuntia aikaa olla koneella jos olisi halunnut. Ja jos ap on kerran itse koneelle mennyt, ei hänellä ole mitään velvoitetta luovuttaa konetta lapselle.

Isän tehtävä on viihdyttää ja asettaa rajat jälkikasvulleen.

toinen uusioäiti, joka ei ole lapsipuoliaan huomaavinaankaan.

Vierailija
17/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se suurin ongelma on, kusipäiset uusperheen äidit!

Vierailija
18/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffaa, jonko isä oli hänelle vuokrannut. Eli taas seuraavat 1,5h telkkaa.

Ja tätä mun pitää omassa kodissa sietää? Kysyn vain, myös mieheltä olen kysynyt, mutta näin pääsee toki niiiiiiin paljon helpommalla.

Vierailija
19/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia vanhempiaan erilleen! Te "äidit" olette erittäin pentumaisia, kostatte lapselle, että isillä oli elämää ennen teitä. Hävetkää! Oksettaa, että edes luin tästä.

toinen uusioäiti, joka ei ole lapsipuoliaan huomaavinaankaan.

Vierailija
20/36 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oma mieheni suhtautuu entisestä liitosta oleviin lapsiini erittäin myönteisesti ja vastuullisesti. Olen itse kasvanut uusperheessä, jossa äitini kantoi miehensä lapsesta eli velipuolestani huomattavasti suuremman kasvatusvastuun kuin mies itse. Sama kai se kenen lapsia ne on, mutta ei niitä kohtaan tarvitse vittumainen ja välinpitämätön olla.