Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumeinen vauva

Vierailija
07.12.2008 |

Semmoista kyselisin,että paljonko se kuumeraja olikaan vauvoilla?

Toinen juttu,voihan jo 5 päivää vajaa 3 kuiselle antaa Panadolin supon kuumelääkkeeksi?Päättelin,koska vauva oli muutenkin hyvän aikaa yliaikainen,että tuo 3kk:n rajapyykki olisi jo ns.ylitetty.Suppo on siis jo annettu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 38 astetta, niin lääkäriin kannattaa mennä

T:lääkäri

Vierailija
2/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noissa neuvolan vihkosissa kyllä neuvotaan lääkäriin menemään yli 2 kuisen vauvan ollessa kyseessä,vasta kun lämpö on yli 38,5..? T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tietää,kuinka paljon lämpöä tuo 38,1...T:Ap

Vierailija
4/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyin siihen lopputulokseen,että imeväinen on kuumeinen kun lämpö on 38,5>,ja tällöin myös on lääkäriin lähdettävä...kotona siis hetki katsellaan..jos kuume nousee lisää niin menemme päivystykseen...

Vierailija
5/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en olis kyllä suppoa antanu, milläs nyt seuraat tilannetta

Vierailija
6/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö parempaa ketjua keksinyt kuin vauvan sairastamiseen liittyvän?Ei hyvää päivää...mitäs seurattavaa siinä enää on,jos kuume menee supon/yöunien mukana tiehensä? (kuume nousi ajaakseen flunssapöpöä pois mitä ilmeisemmin) T:Ap

Vierailija
7/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pääkaupunkiseudulla numero on 10023 tai kauempaa 09 eteen.

Sieltä voi kysyä ammattilaisen mielipiteitä. Olen itse saanut monesti apua.

Vierailija
8/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta emme asu pääkaupunkiseudulla.Täällä toimi myös ennen EnsiNeuvo24,mutta säästösyistä lakkautettiin :( T:Ap

Ainakin pääkaupunkiseudulla numero on 10023 tai kauempaa 09 eteen.

Sieltä voi kysyä ammattilaisen mielipiteitä. Olen itse saanut monesti apua.

Vierailija
9/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi ensimmäisen 3kk aikana vauvan ei pitäisi sairastua normaaliin flussaan. Sillä ei siis ole merkitystä mitenkä paljon yliaikasena vauva on syntynyt.

Jos 3kk tai sitä pienemmälle vauvalle nousee kuume tulisi vauva viedä läkäriin siksi ,että vauvalla voi olla joku paljon pahempi tauti kuin tavallinen flunssa.

Vierailija
10/10 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummasti iski nyt,kun isompi esikoisellakin kuume+flunssa,vauva ollut myös viime yöstä asti räkäinen...nyt illalla siis nousi lämpö,koko päivän ollut ihan normaali iloinen reipas itsensä..ja kyllä tuon neuvolan Meille tuli vauva-vihkosen mukaan yli 2 kuinen tarvitsee viedä lääkäriin vasta lämmön ollessa yli 38,5,ja ensin neuvotaan kotona laskettamaan lämpöä parasetamolilla,kuten tein.Vauva kun tosiaan 12.päivä täyttää 3kk.Että kyllä näillä eväillä huomista odotellaan,toki vaipanvaihtojen yhteydessä tarkkailen lämpöä+yleiskuntoa,sairaalaan ei ole kuin kilometri matkaa,jos siltä alkaa näyttämään.T.Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän