Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit rikas, minkämerkkisiä alusvaatteita ostaisit?

Vierailija
07.02.2009 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä tiedä merkeistä. Mä ostan aina stokkalta, koska siellä on laajin valikoima ja koska mun tissit on niin omituiset: riippuvat DD70. Ostan aina sen, mikä istuu parhaiten päällä ja ne maksavat siinä 60 e. Minulle sopivin merkki on Chantelle.

En minä ole paljoa tuon kalliimpiin liiveihin törmännyt. Eikä tuossa nyt rikas tarvitse olla.

Vierailija
2/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään koe olevani rikas, mutta mä ostan aina Marie jo. Myydään stokkalla ja funky ladyssä. Niitä saa alesta ehkä jollain 40 eurolla. normaali ehkä 70.

Mä en oikein tiedä miksi maksaisin enemmän vain siksi että mulla olisi enemmän rahaa. Noi on kokemuksesta hyvät ja tukevat ja kestävät hyvin.

Kyllähän niitä alusvaatteita kalliimmalla saa, mutta tuskin mä rupeisin mitään Perlaa raahaamaan ulkomailta vain sen takia, että mulla olisi varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida muita kalliimpia merkkejä tietääkään. Chantelleen ja Marie Johonon varaa välillä nytkin, vaikka H&M:ää, Gapia ja Lindeksiäkin löytyy kaapista.

Vierailija
4/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin koskaan katson merkkejä. Katson mallia, materiaalia ulkonäköä ja hintaa. En koskaan merkkiä.

Urheilu-/arkialusvaatteiksi ehkä sloggeja? Ne on ainoot joita katson merkin vuoksi koska olen todennut niiden olevan mukavan tuntuisia.