Mulla on tänään tällit 30 vuotta vanhemman miehen kanssa
Tai siis, aiomme viettää aikaa yhdessä, käydä reippaalla kävelylenkillä, syömässä, ties vaikka saisin kutsun saunaan
ja musta se on ihanaa!! :-)
Kommentit (15)
ainakaan minulla ;) Jos sitä nyt alettaisiin vonkaamaan, niin en tiedä, suostuisinko? Ehkä suostuisinkin. Tai sitten en.
Läheisyyttä olisi kiva saada. Musta olisi ihanaa vaan levätä jonkun vieressä, kainalossa. Siinä ei iällä ole merkitystä.
t ap
ja olemme molemmat vapaita.
Ei missään tapauksessa _odota_ seksiä. Olemme tavanneet aikaisemminkin ja asiaan liittyy sellaisia seikkoja että tunnemme muuten kuin ns romanttisista merkeistä. Eli nämä eivät ole varsinaiset treffit.
Voi kuitenkin olla että hän on ajatellut seksiä kanssani. Varmaankin on, kun kerran se on minullekin tullut mieleen.
ap
Seksiä se sulta varmasti oottaa ;)
Kyllä se seksi oli miehellä mielessä. ;-)
Sain erittäin lämpimän ja hitaan halauksen, jossa ensimmäistä kertaa mukana käsi, jolla hän hiveli selkääni pikku hetken. Sellainen silitys, jonka sanomasta voi tässä tarinassa olla varma, vaikka se ei kestänyt kuin hetken ja vaikka kosketus oli juuri sillä rajalla että se saattoi olla ystävyyspohjalta hyväksyttävä.
Pöytään oli katettu kaksi viinilasia, punaviinipullo ja mies istui sohvalla edessään kynttilä. Voi, se oli suorastaan liikuttavaa!
Hän oli ostanut minulle Bebe-leivoksen :-)
Puhelin hänelle taksikuskista joka oli yrittänyt iskeä minut. Hän siihen: "Eikös ne vanhemmat miehet ole vähän sellaisia."
Lähtiessäni hän huikkasi: Voit kyllä jäädä yöksikin tuonne varasängylle jos haluat.
Olen näytellyt tähän asti täysin tietämätöntä, luonnonlapsimaista nuorta punahilkkaa, joka ei ymmärrä mitä on tapahtumassa, mutta nyt se alkaa olla jo vaikeaa.
ap
Käytät sanaa "tällit", olette siis varmasti henkiseltä iältänne suht samoissa.
Henkinen ikä on joka tapauksessa korkeampi kuin niillä miesystävillä joita minulla yleensä ollut. Sanokaa mitä sanotte, se lisää miehen vetovoimaa, korkeasta iästä huolimatta
ap
Jotenkin vaan 30 vuotta tuntuu niin hurjan pitkältä ajalta.
kun itse 2-kymppisenä vanhemmat miehet kiinnosti.
Jostain syystä mulle vain nousi vähän ruokaa suuhun sun tekstiä lukiessa, sori.
Varsinkin kun "se oli niin liikkistä se bebe leivos" ja sen papan huikkasut että "voit jäädä vieraslaverille pötkölles jos kelpaa.."
Buff..
Käytät sanaa "tällit", olette siis varmasti henkiseltä iältänne suht samoissa.
joten myös fyysisesti olemme samalla tasolla, itse asiassa hän on paremmassa kunnossa kuin minä
Tuntuu uskomattoman ihanalta että vielä näin sairaana saa kokea jotain pientä hyvää :-)
ap
Kirjoitin sen ennen kuin ap ehti selittää asiaa pidemmälle.
Jotenkin saan sen käsityksen, että olet saamastasi huomiosta imarreltu. Mutta haluatko itse jotain vakavampaa? Tavallaan ymmärrän tuon imartelun hyvin. Itse tiedän, että eräs työkuvioista tuntemani, itseäni 15 vuotta vanhempi mies, on minuun hyvin ihastunut. Hän tuo sen hyvin selkeästi, joskin tahdikkaasti esille. Ja minä olen erittäin imarreltu ja tunnen osaltani häneen vetoa (minä olen kuitenkin naimisissa, joten that's it). Mutta että ikäeroa olisi 30 vuotta ja että mies olisi yli kuusikymppinen... Ei, en vaan voi enää kuvitella...
Eihän sen kanssa meidän muiden tarvii nysvätä, onnea vaan jos kivaa on.
Älä nyt ainakaan seksiä enää noiden jälkeen vongu, se on varma kuolema sitte.