Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nännit

Vierailija
06.02.2009 |

Nainen kerro miten ja kuinka haluat että niitä hyväillään

Kerro miltä se tuntuu miten tumnet sen

Vaikuttaako nännisi orgasmiin tuloon

Hyväiletkö itse nännejä miltä se tuntuu eroaako se miehen hyväilystä

Haluatko että nännejä näykitään purraan imetään

Hellästi vai rajusti

Hyväiletkö mielellään terskaa nänneiläsi

Haluatko että niitä imetään kun saat

Vilkuiletko muiden naistten nännejä jos on mahdollisuus

Oletko tyytyväinen omiisi vai haluaisitko toisenlaiset

Millaiset ovat omat nännisi tummat valeat pienet isot valttavan isot

Mielen kiinnolla odotan vastauksia

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkät mulla saa imeä nautin siitä

Vierailija
22/42 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan imuttelua ja nipistelyä mulla on isot kookkaat 3 senttiä tosi pitkät ukko tykkä imeä kiva juttu tummat ja isot nännipihat,

Anna 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:n kanssa rakastellaan vieläkin. Pidän siitä kun imee omia nännejä, kiihoitun siitä.

Vierailija
24/42 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänneissäni pyykkipoikia kyllä kiihottaa. Muuten on nännit terhakkaat.

Vierailija
25/42 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet ja vaalean punaiset himokkaat nännit mulla

Onko nänneilläsi oma tahto, oma seksielämä? Vai himokkaat nännit...

Vierailija
26/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien hyväily ja imeskely tuntuu ihanalle ja kiihottavalle ja lisää nautintoa yhdynnän aikana. Itse kiihotun todella helposti nännien hyväilystä. Itsehyväillen ei läheskään niin ihanaa. Nännini ovat vaalenpunaiset ja juuri sopivan kokoiset,vaikka olenkin imettänyt kolme lasta. Mieheni kalu ainakin tykkää nänneillä kiusaamisesta:)Olen katsonut toistenkin naisten nännejä ja huomannut, että niitä on todella monenlaisia ja värisiä. Kaikki varmasti kantajalleen juuri sopivia ja tarkoituksenmukaisia.

Vierailija
27/42 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kun mies imee ja hieroo ja katson muiden rintoja ja nännejä minulla on myös isot nännit kuin prinssinakit hyvailen kyllä joskus terskaa nännin päillä se kiihottaa molempia.

Marja38

Heippa, vaimoni tykkää että hyväilen rintoja ja näykkiä niitä. Tällainen aine nänneissäkin toi lisäkiihotusta, kun ostin seksiliikkestä tämän merkkistä voidetta kun Adam&eve. Tämä aine lievästi polttelee, laitan tätä nänneihin ja nännit on kun nortit. Vaimoni laittaa tätä ainetta myös kulliini, kullini on tämän jälkeen kun rautakanki, häppäreitä se myös lämmittää, vaimoni kostuu näistäkin esileikeistä.

Vierailija
28/42 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännien hyväily oikein missään! Voiko tätä iloa oppia jotenkin?

Vierailija
29/42 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia en osannut ollenkaan nauttia rintojen kosketuksesta, en minkäänlaisesta. Miehen nänneille osoittama huomio oli pikemminkin kiusallista. Imetysten jälkeen nännit on jotenkin herkistyneet ja niiden pyörittely sormilla tai imeminen tuntuu mukavalta. Mutta ei sillä nyt sentään orgasmin kanssa ole vieläkään mitään tekemistä, ja varsinkin ratsastaessa koen nännien imemisen pikemminkin inhottavana kuin kiihottavana. En ole erityisen hyvissä väleissä rintojeni kanssa. Imetysajat ovat olleet oikeastaan ainoita aikoja elämässäni, kun rinnat ovat tuntuneet jotenkin järkeviltä ja olen ollut sinut niiden kanssa.

Outolintu

Vierailija
30/42 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua että nänneihini kosketaan ennen kuin olen todella kiihottunut. ennen kunnollista kiihottumista en pidä nännejä seksikkäinä vaan lähinnä ruokintavälineenä ja tulee kiusallinen olo/halut menee jos niillä näprätään ennen kuin olen ihan kiihkossa.

Mutta sitten! sen jälkeen saa ja pitääkin koskea ja lähes kaikki on sallittua. Nännien imemisestä en pidä, se tuo mieleen imetyksen. jos on rajumpaa seksiä niin piiskaamisen ym. lisäksi hommaan kuuluu nännien "kiduttaminen".

Joskus nännileikit auttaa orkkuun, ei kuitenkaan välttämätön.

Omin päin touhaillessani joskus leikin rinnoillanikin, miehen kanssa en.

omani ovat ihan jees. aika keski kokoiset, tummahkot. isoissa tisseissä näyttäis paremmalta.

Katson aina toisten naisten rintoja ja nännejä ja kiihotun siitä.

Vierailija
31/42 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet, napakat nännit. Kiihotiun valtavasti, kun mies hieroo nännejäni. Parasta on, kun imee toista ja pyörittelee toista.

Saan usein eka orgasmin pelkästään rintoja käsittelemällä ja kuukautisten aikana tuo onkin tapa saada täydellinen nautinto.

Vierailija
32/42 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöksyt kastuu... ihanaa kun mies hieroo, imee puree nännejä mun ollessa päällä. pienet ja vaalean punaiset himokkaat nännit mulla

Kokeilleet laittaa nänneihin pyykkipoikia?, tuntuu kuulemma hyvältä.

Vierailija
33/42 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on nännipihat kuin cd-levyt

Vierailija
34/42 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä nännien hiplaus lähinnä kutitti. Nyt isona ei tarvii kauaa nisää hiplata nii housut on märkänä. Pitää kattoa missä antaa hiplata, kun sitten voi olla leningin takamuski märkänä ja se on noloa.

Vierailija
35/42 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kun nännejäni hierotaan sormin, pyöritellään ja imeskellään. Orgasmi on paljon voimakkaampi jos nännejä hierotaan samaan aikaan. Omat nipukat on aika isot, rinnat b. 

Ihanaa on käydä miehen päälle, roikottaa rintoja miehen naaman yllä ja katsella, kun mies imee ja hieroo niitä. Kerran olen saanut varmaan kahden tunnin mittaisen imeskelysession, olin tulla hulluksi nautinnosta.

Vierailija
36/42 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan naisen nännejä. niiden näkeminen ohuen kesäpuseron alta saa jo erektiolle alkulauseen../ vilivallaton

Vierailija
37/42 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla jotenkin outo ja poikkeva kun itselläni ei ole nännejä lainkaan..

Vierailija
38/42 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään haluaisin miehen hyväilevän nännejäni, mutta hyväilen myös itse.

Vierailija
39/42 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen kiinnolla odotan vastauksia

mikä sana on "kiinto"? Kiinnolla? Mitä tarkoittaa?

Vierailija
40/42 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä nännien hiplaus lähinnä kutitti. Nyt isona ei tarvii kauaa nisää hiplata nii housut on märkänä. Pitää kattoa missä antaa hiplata, kun sitten voi olla leningin takamuski märkänä ja se on noloa.

Hih, sen meko haluaisin nähdä livenä. / vilivallaton