Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännit

Vierailija
06.02.2009 |

Nainen kerro miten ja kuinka haluat että niitä hyväillään

Kerro miltä se tuntuu miten tumnet sen

Vaikuttaako nännisi orgasmiin tuloon

Hyväiletkö itse nännejä miltä se tuntuu eroaako se miehen hyväilystä

Haluatko että nännejä näykitään purraan imetään

Hellästi vai rajusti

Hyväiletkö mielellään terskaa nänneiläsi

Haluatko että niitä imetään kun saat

Vilkuiletko muiden naistten nännejä jos on mahdollisuus

Oletko tyytyväinen omiisi vai haluaisitko toisenlaiset

Millaiset ovat omat nännisi tummat valeat pienet isot valttavan isot

Mielen kiinnolla odotan vastauksia

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilen aina muiden naisten nännejä, myönnän sen. Olen kateellinen niille pitkille ja imettäville nänneille. Mun mielestä kuppi koolla ei ole väliä, kun olisi isot nännit. Olisipa sellaiset. Jotain, mitä työntää miehen suuhun.

Vierailija
2/42 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummat isost nännit ei pitkät muutta kookkaat.Herkät kieli on mulle parasta,usein tykkään kun saan kun mies imee niitä.On kyllä hyväilly terskaa niillä kiva kun tulee liukkaks.Mä katon muitten nännejä joskus olen miettiny kun olis vaaleenpunaset.Ja kesällä on kiva kun miehet kattelee kun on nännit kovana

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot nännit . Ja kiihotun herkästi nännien hyväilystä, kostun heti. Aivan taivaallista kun niitä herkästi pyörittilee, kielellä härnää..hmm. Ratsataessa hieron itse nännejäni. Ja katselen toisten naisten nännejä.

Vierailija
4/42 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nännit on isot ja kovat... ja herkät.

Imeminen on kyllä parasta. Purra ei saa. Nuolla voi ja sivellä hellästi, pieni pyörittely sormien välissä käy silloin kun on jo kiihottunut, mutta se on jo aika rajua kiihotusta. Terskan sively ei mitenkään erityisesti kiihota, mutta kun olen päällä, annan nännieni viistää miehen rintaa pitkin.

Vierailija
5/42 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kun mies imee ja hieroo ja katson muiden rintoja ja nännejä minulla on myös isot nännit kuin prinssinakit hyvailen kyllä joskus terskaa nännin päillä se kiihottaa molempia.

Marja38

Vierailija
6/42 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, kun mies ottaa rinnan kouraan, pyörittelee nänniä kielellä, imee sitä, puristelee ja pyörittelee sormien välissä ja nuolee oikein pitkillä nuolaksilla. Olen kateellinen niille naisille, joilla on tummat ja suuret nännipihat ja nännit (lapsia odotellessa). Pidän ylipäätään terskalla hyväilystä missä päin kehoa tahansa, joten kyllä myös nännejä.

Välillä on mukavaa saada oikein kunnon kiihkon värittämää rintojen hyvilyä, mutta myös ärsyttävän hellä hively on kivaa.

Vierailija
7/42 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin joskus aikoinaan nännien hyväilystä mutta en tiedä mistä johtuu kun se ei enään tunnu miltään.Kaipaisin kiusoittavaa hellimistä rinnoilleni/nänneilleni...että niitä kielellä kiusattaisiin kevyesti lipoen (hellästi),ei hampailla ei imemistä.Mieheni liian vähän antaa niille huomioo ja sitten kun joskus vähän antaa niin se kestää max.alle minuutin.Kaipaan kokonaisvaltaista esileikkiä missä kiusoitellaan koko kehoa ilman että sinne lootaan ollaan heti menossa!

-halut poissa

Vierailija
8/42 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä kun nännit ensin hyväillään hellästi ja herkiksi, kun lähestyn orgasmia pidän siitä että nännejä nipistetään tai imutellaan aika lujaa ja kyllä nännien hyväily vaikuttaa orgasmiin.

Mielellään haluaisin miehen hyväilevän nännejäni, mutta hyväilen myös itse.

Ja tietenkin itsetyydytyksen aikana on kiva hyväillä hellästi, venyttää ja nipistellä nännejä.

Nännit on aika pienet ja tummat, nännipiha iso :)

Vierailija
9/42 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikesta mikä liittyy nännien hipplamiseen ja orkun aikan se on tosi nautinollista.

N 23

Vierailija
10/42 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAN ETTÄ MIES LUTKUTTAA MUN NÄNNEJÄ oho meni huutamiseksi ja pureksii hellästi.Mulla on isot vaaleanpunaiset nännit herkät ja useib kovat .Katselen uimahallissa millaiset muilla on.Omat on ihan ok.ORGASMIIN EI MUN VAIKUTA taas huudetaan

N26

Vierailija
11/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien hyväily saa kostumaan heti.

Aluksi käsillä, sitten sormilla pyöritellen.

Tykkään, kun nännejä imetään, venytetään,näykitään, jopa purraan kevyesti.

Vuorotellen molempia, voimakkaasti, kiitos.

Kun nännejä "käsittelee" vuorotelle, nopeaankin tatiin vaihtaen nännistä toiseen, se kiihottaa.

Ratsastaessa nautintoani lisää se, että nännejä imetää voimakkaasti.

Kyllä muiden nännitkin kiinnostaa ja kiihottaa...

Nännipihan koolla ei niinkään ole merkitystä, kuin itse nännillä. Se on parhaimmillaan vadelmamaisena, suuhun sopivana, you know...

Omiinin olen tyytyväinen ;o)

Vierailija
12/42 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..parasta naisessa.

Vierailija
13/42 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,, siis meillä...

Mun mielestä nännien kaikenlainen "käsittely" on mielettömän kiihottavaa ja koko jutun varmin aloitus... Huh...

Vierailija
14/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako nännisi orgasmiin tuloon kyllä vaikuttaa ja suuresti.Minusta on ihana katsella muitten nännejä isoja pienia itselläni on pienet ja haluaisin suuret nännit.

N25

Vierailija
15/42 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On herkät ja isot tummat ja herkät katson muitten jos on mahdollista

Vierailija
16/42 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat pystyt herkät tykikään katsella muitten naisten.

N34

Vierailija
17/42 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellästi vain.

lissu

Vierailija
18/42 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin nännit ovat todella herkkä paikka..3 imetystä takana ja mies usein juuri rinnoista aloittaa esileikin, ja jatkaa sitä kyllä myös koko rakastelun ajan. joskus on hellää hieromista, varsinkin rakastelun alussa, mutta kun meno yltyy pidän siitä että niitä kohdellaan myös lujemmin, aivan ihanalta tuntuu... omat nänni ovat mielestäni ihan keskiverto kokoiset ja väriset. itse en rintojani hyväile, mieheni osaa sen niin paljon paremmin. en katsele toisten naisten rintoja/ nännejä

Vierailija
19/42 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta naisessa. Niiden pitää olla kovat nappulat, ja tietty niiden pitää olla kunnon kokoisissa tisseissä..

Vierailija
20/42 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöksyt kastuu... ihanaa kun mies hieroo, imee puree nännejä mun ollessa päällä. pienet ja vaalean punaiset himokkaat nännit mulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän