Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä haluun seksiÄ..

Vierailija
06.02.2009 |

TOsta miehestä taas tullu tollanen.. ei nytt huvita pussata ym paskaa jauhava,. tekis mieli mennä tonne makkariin ja raiskata se mut varmaan vaan työntäis pois jajatkais unias.. miten sitä voikaan kaivata niin paljon?seksiä siis

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen vongannut koko päivän, mutta turhaan. Joskus saan 6 kertaa viikonlopun aikana, mutta nyt tuota taas joku pännii eikä suostu edes puhumaan... Hitsi rakastaja pitäis hommata, on vaan kovat laatuvaatimukset.

Vierailija
2/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan kyl hommata sellasen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku luuseri löytyy hihhih kelpaa kai rakastajaksi joku muukin kuin just alfa-uros

Vierailija
4/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kieltäytyy seksistä? Miehes on varmaan kipee, ei kai se muuten kieltäytyis...

Vierailija
5/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimisen kahden vuoden aikana.. hetkittäin oli parempi tossa 3kk sitten . nyt taas sama meno jatkuu:/

Vierailija
6/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehti sit nukahtaa keken aktin....ärsyttävää..kait on ite jatkettava loppuun?

Vierailija
7/12 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut 5 suomalaista miespartneria ja kaikki tyyliin: ei esileikkejä, ei puhu ei pussaa, jyystää max 2 minuuttia, ja häipyy heti katsomaan formuloita....

Kerran oli brasilialainen rakastaja...15 vuotta sitten!!!!!

Mä haluan HYVÄÄ seksiä. Jaksa näitä minuuttimiehiä. yök yök yök.

Vierailija
8/12 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo saanut hyvää seksiä.. ku kerran vuonna nakki ja kirves..ai että ku kelpais.. toi mies nyt on rehellisesti niin surkee ettei mikään onnistu

Vierailija
9/12 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei seksi kelpaa!

Vierailija
10/12 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat miehensä kanssa harrastaneet seksiä olohuoneessa sylikkäin. Mies oli yhtäkkiä tokassu: "Siirrä sitä päätä!" Kaveri kattonu vähän kummissaan ja alkanut nousemaan sylistä pois... Sitten mies sanoi: "Eiku jatka vaan mut pidä se pääsi pois edestä et näen urheiluruudun..."

Vierailija
11/12 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä iha sama tilanne!!!!! UKOT ON PERSEESTÄ

Vierailija
12/12 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas haluu molemmat ja koko ajan, siis kun vaan tilanne sallii... Puhelimessa jo päivisin pientä vihjailua ja sun muuta;) JA iltasin onkin aina kova meno. Mä rakastan miestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä