mä haluun seksiÄ..
TOsta miehestä taas tullu tollanen.. ei nytt huvita pussata ym paskaa jauhava,. tekis mieli mennä tonne makkariin ja raiskata se mut varmaan vaan työntäis pois jajatkais unias.. miten sitä voikaan kaivata niin paljon?seksiä siis
Kommentit (12)
joku luuseri löytyy hihhih kelpaa kai rakastajaksi joku muukin kuin just alfa-uros
Mies joka kieltäytyy seksistä? Miehes on varmaan kipee, ei kai se muuten kieltäytyis...
viimisen kahden vuoden aikana.. hetkittäin oli parempi tossa 3kk sitten . nyt taas sama meno jatkuu:/
Mies ehti sit nukahtaa keken aktin....ärsyttävää..kait on ite jatkettava loppuun?
Mulla ollut 5 suomalaista miespartneria ja kaikki tyyliin: ei esileikkejä, ei puhu ei pussaa, jyystää max 2 minuuttia, ja häipyy heti katsomaan formuloita....
Kerran oli brasilialainen rakastaja...15 vuotta sitten!!!!!
Mä haluan HYVÄÄ seksiä. Jaksa näitä minuuttimiehiä. yök yök yök.
oo saanut hyvää seksiä.. ku kerran vuonna nakki ja kirves..ai että ku kelpais.. toi mies nyt on rehellisesti niin surkee ettei mikään onnistu
Olivat miehensä kanssa harrastaneet seksiä olohuoneessa sylikkäin. Mies oli yhtäkkiä tokassu: "Siirrä sitä päätä!" Kaveri kattonu vähän kummissaan ja alkanut nousemaan sylistä pois... Sitten mies sanoi: "Eiku jatka vaan mut pidä se pääsi pois edestä et näen urheiluruudun..."
meillä iha sama tilanne!!!!! UKOT ON PERSEESTÄ
Meillä taas haluu molemmat ja koko ajan, siis kun vaan tilanne sallii... Puhelimessa jo päivisin pientä vihjailua ja sun muuta;) JA iltasin onkin aina kova meno. Mä rakastan miestäni.
Mäkin olen vongannut koko päivän, mutta turhaan. Joskus saan 6 kertaa viikonlopun aikana, mutta nyt tuota taas joku pännii eikä suostu edes puhumaan... Hitsi rakastaja pitäis hommata, on vaan kovat laatuvaatimukset.