Käyttääkö miehesi kasvovoidetta ja silmänympärysvoidetta?
Niitähän löytyy nykyään ihan pelkästään miehille suunattuja eye relief ja face care voiteita.
Kommentit (11)
Yleensä ikävä kyllä ei. Yritän siitä muistuttaa, mutta eipä tuo näytä kauheasyi kiinnostavan. saisi ruvata lääppimään kun lähestyy jo neljääkymppiä.
vaikka olen koettanut markkinoida, on "akkojen hommaa" hänen mielestään : D
Käytättekö itse te joiden mies ei saisi?
eikä koskaan varmaan tule käyttämäänkään. Toivottavasti. En meinaan ittekkään läträä kauheasti kosmetiikan kanssa, niin en varmana kestäisi sellaista miestäkään. Ajatuksena liian outoa, että mies peilailisi rasvapurnukka kädessä kylppärissä =)
käyttää jopa kalliimpia kasvo voiteita ja ihonpuhdistus vaahtoa kuin minä.
ja onneksi siis huolehtiikin ulkonäöstää.
on vähän niinku pakko, kun vaimo on kosmetologi =)
Taisi alkaa siitä että kävi ensin mun purkeilla, mutta sittemmin on ruvennut ostamaan omia tuotteita. On käyttänyt jo useita vuosia. En näe siinä mitään pahaa, päinvastoin. Eikä siinä nyt tuntitolkulla tarvitse peilailla sentään ;)
En siedä turhamaisia miehiä, en sitten ollenkaan. Näyttää ilman voiteitakin hyvälle, enkä antaisi hänen edes pilata ihoaan millään tököteillä. Turhuukisen turhuus, ja rahastusta koko touhu.
käytä yhtään mitään? Ne, joiden miehet eivät "saa" voiteita käyttää?
Kyllä itselläni ainakin saunan/suihkun jälkeen naamaa kiristää, olisipa inhottavaa olla ilman mitään rasvoja..miksi miehen naamaa sitten pitäisi kiristää? Typerää.. Jotain homofoobikkoja kai liikeellä täälläkin... :)
tunnistaa tuon homofobian miehessääm, itse en sellaista tunne (itselläni on lesbo työkaveri, joka on huippu tyyppi!)
Meillä ei ole mitään kosmetiikkaa miehelle muuta kuin tavallinen markettisaippua ja deodorantti. En usko että parran ajamisen lisäksi tekee naamalleen yhtään mitään muuta! Ei ole edes partavaahtoa tms.