Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti r-testis tulee vahva viiva?

06.02.2009 |

Tein RFSU:n testin viime su ja sain viivan. No tänään tein taas testin ja vieläkään se ei näytä oikein vahvaa viivaa, hieman vaaleamman. Viiva on kuitenkin tummentunut..kokemuksia? Tää on nii stressaavaa tää alkuodotus, koska vauvaa on yritetty vuosi, joten kaikkiin asioihin tulee kiinnitettyä paljon huomiota..Tänään kp 38/32-36. Vauvakuume-puolella sama viesti..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin positiivistahan se tarkoittaa. Mulla on molemmilla kerroilla raskaana ollessa testi käyttäytynyt juuri noin. Eli vaikka en ole tehnyt sitä liian aikaisin, niin aluksi tulee vain himmeä viiva, joka sitten vahvistuu 30min päästä (vaikka ohjeen mukaan sitten ei pitäisi enää katsoa...). Eka raskaus päättyi kesken, mutta tämä on jatkunut nyt jo 5. kuulle asti. Keskenmenon yhteydessä mietin, että ennakoiko se alhainen hormoonitaso sitä, mutta varmaankaan ei koska nyt on mennyt ihan hyvin.

Vierailija
2/4 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se haaleakin on plussa. mun kaverilla ei tullut tavalliseen testiin ollenkaan viivaa vaikka viikkoja olikin reilusti kasassa,näkyi vaan verestä että oli raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minä kävisin sinuna ostamassa apteekista esimerkiksi clearbluen testin. Se on tosi herkkä ja ainakin minulla tuli sillä testillä selkeä viiva. Ei se tietenkään kaikilla toimi noin, mutta sinuna kokeilisin. Pääsisit ehkä mahdollisesti epävarmuudesta..=)

Vierailija
4/4 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapis, jonka aattelin huomenna tehä. Aamulla oli menkkakipuja, mutta ei vaan mennyt kesken, vaikka olin aivan varma..onneksi!!!! Kivut sitte hävis päivän mittaan, mutta nyt turvottaa ihan kauheesti..