Suositelkaa HYVÄÄ mineraalimeikkivoidetta
Olen kokeillut Jane Iredalea (ihan hirveä!!) ja Lorealia, joka ei peittänyt tarpeeksi ja alkoi kiiltämään tosi helposti. Eli, löytyisikö mineraalimeikkivoidetta, joka a) peittää hyvin b) ei kiillä c) pysyy hyvin d) antaa kivan hehkun kasvoille? Tällaista hakemassa, lieneekö mahdoton tehtävä... Ja mielellään sellainen jonka voi ostaa ihan tuolta kaupoista, eli ei näitä netistä tilattavia merkkejä. Thanks.
Kommentit (11)
ja pitää olla peittävä, vastaava kuin joku Kanebo.
Mä en yleensä tykkää Lumenen meikeistä tai tuotteista ylipäätään, tulee näppyjä... Kukaan kokeillut sitä Maybellinen, sehän voitti Cosmopolitanin "vuoden meikki"-tittelin ymmärtääkseni.
Se oli ensimmäinen mineraalimeikkivoiteeni, ja olin yllättynyt sen hyvyydestä.
Mulla ei tosin ole vertailukohtaa kun tämä on ensimmäinen laatuaan. Ei kiillä, iho näyttää kauniilta ja on peittävä. Ei kyllä esim. näppylöitä välttämättä peitä, mutta punoittavan ihon ja mustat silmänalusetkin vaalenee kummasti. Eikä näytä kauhean "paksulta". Ostin lentokentältä, maksoi muistaakseni 36e.
Mineraalimeikki ei sovi huonoihoiselle, se ei koskaan peitä samalla tavalla kuin kunnon meikkivoidemörjä.
tarvitsen peittävän meikin. Toi Iredale oli just sen takia ihan hirveä ettei peittänyt mitään. Eikö mineraalimeikeissä siis ole peittäviä ollenkaan? No voihan höh.
mäkin olen sitä kokeillut ja inhosin sitä
Todella hyvä hinta-laatusuhde. Minun ihoni ei ole täydellinen, mutta tuo todella tekee ihon kauniiksi.
Superpeittävä ei ole, mutta concealerin kanssa upea meikki.