Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmosen odotus ja vatsan kasvu

06.02.2009 |

Olen aivan ymmälläni, kun minusta aiemmissa raskauksissa vatsa on kasvanut vasta vähän myöhemmin. Nyt kuitenkin viikkoja 9+ ja farkut ei mahdu päälle eikä kohta muutkaan kuin mammahousut. Kiloja ei ole tullut, että kyllä se on ihan mahasta vain. Viikko sitten 3v tyttö teki raskausdiagnoosin, kun olin suihkussa ihan vain vatsan kasvun perusteella:) Onko tämä ihan normaalia, kun odotan kuitenkin kolmatta vai onko niitä vauvoja useampi vai mitä ihmettä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eivät enää tue kohtua niin hyvin, ja vauvamasu siis tulee aiemmin esille.

Vierailija
2/5 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa odotan kolmatta ja aluksi maha kasvoi tosi vauhdilla... Pelkäsin jo, että millainen jättiläinen minusta tulekaan! Mutta sittemmin kasvu onneksi hiipunut ja nyt sf-mitta menee ihan alakäyrän tuntumassa.

Miina rv39+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas tulossa ja jo rv 12 moni asiakas töissä jo kyseli, että koskas tämä tulokas syntyy ja kummasteli kun sanoin että keväällä vasta...itse olis halunnu pitää vielä salassa, mutta olen niin hemmetin huono valehtelemaan, että punoitin ku paloautoa kun asiaa minulta kysyttiin...

Mutta myös täällä kasvu tasoittunut....keskikäyrää mennään nyt...

Onnea odotukseen!

Äiti1983 ja Alma 35+4

Vierailija
4/5 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta odotan, nyt rv 10+4 ja maha tuntuu valtavan isolta. Yhdet aiemmin löysiksi jääneet farkut mahtuvat vielä nippanappa (ainakin aamuaikaan) päälle. Illalla jo ahdistavat nekin, kun ilmeisesti turvotusta enemmän. Mutta pakko on ollut kaivaa jo mammahousuja käyttöön. 'Ihastuttavat', venähtäneet, yli-isot kalsarit on ah niin mukavat päällä! ;)

Sinänsä harmittaa, kun ei tekis tosiaan töissäkään mieli kertoa asiasta vielä kaikille, mutta varmasti jo kohta huomaavat pömpön. "Joulu jäänyt päälle" -selitys ei enää riitä...

Vierailija
5/5 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa myös olla että vatsan "kasvu" tasaantuu pian, ellei jopa pienene. Luultavasti vatsan alue kerää nestettä ja siksi näyttää niin isolta. Mulla oli ekassakin raskaudessa niin, että heti kun plussasin niin vatsa oli ihan pallona. Ja kun on muuten hoikka, niin se näkyy tosi selvästi, sitten parin kolmen viikon päästä vatsa pieneni melkein normaaliksi ja alkoi sitten kasvaa kohdun takia viikolla 13. Nyt on taas nappi auki housuissa kun olen raskaana, ja vasta tosi alussa.